واکنش ستاره بارسلونا به تحول این تیم بعد از اعلام استعفای ژاوی

واکنش ستاره بارسلونا به تحول این تیم بعد از اعلام استعفای ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا به تمجید از عملکرد هم تیمی هایش در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید پرداخت.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا از هفته بیست و نهم لالیگا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند که در نهایت، کاتالان ها موفق به کسب پیروزی سه بر صفر در مادرید شدند. ژائو فلیکس، روبرت لواندوفسکی و فرمین لوپز گلزنان کاتالان ها در این بازی بودند. 

ستاره لهستانی راجع به بازی گفت: "یکی از بهترین بازی های فصل را به نمایش گذاشتیم. خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم 3 گل در زمین اتلتیکو مادرید به ثمر برسانیم. خیلی خوشحال هستیم. اگر آسان تر بازی کنیم، بهتر می شویم."

بارسلونا از زمان اعلام استعفای ژاوی در پایان فصل، دچار تحول زیادی شده است و لواندوفسکی در این باره گفت: "در 4 هفته اخیر، متد تمرینی را تغییر داده ایم، با فشار بیشتری بازی می کنیم. از نظر فیزیکی، در وضعیت خوبی هستیم. همگی می خواستیم یک قدم رو به جلو برداریم و این مقطع از فصل بسیار مهم است. ما نه تنها می خواهیم برنده شویم، بلکه می خواهیم بهتر بازی کنیم. باید ببینیم که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پی اس جی چه کار می کنیم. هدف ما این است که در پارک دو پرنس نیز مثل اینجا بازی کنیم."

4416