مشکلات بازیکنی که بدون درخواست توخل به بایرن مونیخ پیوست!

مشکلات بازیکنی که بدون درخواست توخل به بایرن مونیخ پیوست!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم اسپانیایی جدید بایرن مونیخ به مشکلاتی در این باشگاه برخورد کرده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه بیلد برایان ساراگوسا مهاجم اسپانیایی جدید باواریایی ها که در فصل نقل و انتقالات زمستانی به بایرن مونیخ پیوست به مشکلاتی در ترکیب تیم آلمانی برخورد کرده است.‌ توماس توخل به این دلیل که خرید بریان ساراگوسا درخواست او نبوده نه تنها بازیکن را بازی نمی‌دهد بلکه حتی در تمرینات با او صحبت هم نمی کند.

البته فابریزیو رومانو در تکذیب این خبر مدعی شده مشکل به وجود آمده برای ساراگوسا از سوی شخص این بازیکن نیست. توخل بازیکن  متفاوتی را از باشگاه درخواست کرده که به زبان آلمانی یا انگلیسی مسلط باشد و برایان به زبان انگلیسی و آلمانی مسلط نیست و باید برای یادگیری آن تلاش کند. به هر حال توخل دو ماه دیگر از بایرن مونیخ می رود و دوران جدیدی بعد از آن برای این بازیکن ریز نقش شروع خواهد شد.

بایرن مونیخ بازیکنان اسپانیایی زیادی در تاریخ خود نداشته و قدمت حضور بازیکنان این کشور نیز در این باشگاه چندان طولانی نیست. خاوی مارتینز در سال ۲۰۱۲ به اولین بازیکن اسپانیایی تاریخ این باشگاه تبدیل شد و پس از آن چند بازیکن دیگر مانند تیاگو آلکانترا و ژابی آلونسو برای بایرن بازی کردند و آخرین نفر این لیست هم برایان ساراگوسا است.

۱۰۰۹