واکنش هواداران به استوری جدید رونالدو: هر روز پا درد دارد

واکنش هواداران به استوری جدید رونالدو: هر روز پا درد دارد

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران معتقد هستند که کریستیانو رونالدو هر روز از ناحیه پاهایش احساس درد دارد چرا که ستاره پرتغالی تصویری از پاهایش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو در این فصل در النصر خوش درخشیده و در تیم عربستانی 36 گل به ثمر رسانده است اما روزهای تلخی نظیر  حذف از لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است.  البته کریستیانو با تمام وجود روی حضور در یورو تمرکز دارد چرا که مسابقات آلمان ممکن است که اخرین حضور او در یک تورنمنت ملی بزرگ باشد.

رونالدو در آستانه حضور در اردوی تیم ملی پرتغال برای بازیهای دوستانه فروردین ماه، یک استوری اینستاگرامی از خودش منتشر کرد که در کنار یک استخر نشسته است و فقط پاهایش در تصویر مشخص است. رونالدو در توصیف این تصویر نوشته است:" شارژ کردن دوباره." 

این تصویر با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است و برخی معتقد هستند که این تصویر نشان می دهد که رونالدو چقدر سختی را متحمل می شود. یک هوادار نوشته است:"  نتیجه 22 سال فعالیت یک فوتبالیست حرفه ای را می توان در پاهایش دید.  او هر روز قطعا با درد شدیدی در پاهایش بیدار می شود." دیگری نوشته است:" این یکی از جنگ های خاموشی است که بازیکنان باید تجربه کنند، فقط دردش را تصور کنید." و دیگری نوشته است:"  او باید تصویری باکیفیت از پاهایش در پایان دوران فوتبالش منتشر کند تا نشان بدهد که پاها و زانوهایش چه فشاری را تحمل کرده اند." 

4125