آخرین شرایط جدول کفش طلا؛ اختلاف شدید هری کین با رقبا

آخرین شرایط جدول کفش طلا؛ اختلاف شدید هری کین با رقبا

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین در مسیر شکستن همه رکوردهای ممکن در آلمان قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم انگلیسی در پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل دارمشتات با نتیجه پنج بر دو، یک گل به ثمر رساند هر چند که بازی را با مصدومیتی جزئی به پایان رساند. مهاجم 30 ساله تاتنهام در این بازی به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که در اولین فصل حضورش در این لیگ، 31 گل می زند و از بهترین فصل هایش در انگلیس هم عبور کرد: فصل های 18-2017 و فصل گذشته که در تاتنهام توانسته بود 30 گل بزند. کین حالا این شانس را دارد تا رکورد روبرت لواندوفسکی با 41 گل در فصل 21-2020 را بشکند. در حال حاضر کین با اختلاف در صدر جدول کفش طلا قرار گرفته است.

کیلیان امباپه از پی اس جی با 24 گل، لوتارو مارتینز از اینتر با 23 گل، گیراسی از اشتوتگارت با 22 گل، اوپندا از لایپزیش با 19 گل، در رده های بعدی هستند. ارلینگ هالند که با مصدومیت هایی مواجه بوده، در این فصل فقط 18 گل زده است.

هر چند که تعداد بازیهای لیگ آلمان از سایر لیگ های بزرگ اروپایی کمتر است اما به نظر می رسد که کین با ادامه روند کنونی، کفش طلای امسال را کسب می کند. با وجود آن که بایرنی ها فصل جالبی نداشته اند، عملکرد این مهاجم انگلیسی درخشان بوده و ثابت کرده که ارزش سرمایه گذاری بایرن برای خودش را داشته است.

4125