حسینی با ۳۸۵ دقیقه کلین‌شیت به اردوی تیم ملی رفت

حسینی با ۳۸۵ دقیقه کلین‌شیت به اردوی تیم ملی رفت

پایگاه خبری فوتبالی- از آخرین مرتبه‌ای که دروازه‌بان استقلال، موفق به کلین‌شیت در لیگ برتر نشده، ۳۸۵ دقیقه می‌گذرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از دلایل صدرنشینی تیم استقلال، قدرت دفاعی این تیم است و خط دفاع استقلال با دریافت 10 گل زده، صاحب بهترین خط دفاعی لیگ در پایان هفته بیست و یکم بوده و نزدیکترین تیم به آبی‌ها، پرسپولیسی است که 13 گل دریافت کرده است.

جدا از توانایی جواد نکونام در امور دفاعی، آمادگی سیدحسین حسینی یکی از دلایل موفقیت آبی‌ها تا اینجای فصل بوده و او امسال، شرایط ایده‌آلی را داشته است.

حسینی که دو فصل قبل و در تیم فرهاد مجیدی – که بدون باخت قهرمان لیگ برت شد - موفق به ثبت ۱۹ کلین‌شیت شده بود، حالا در ۲۱ بازی این فصل آبی‌پوشان موفق به ثبت ۱۳ کلین‌شیت شده و اگر بتواند تا پایان فصل و 9 هفته باقیمانده، 7 کلین‌شیت دیگر داشته باشد، از رکورد قبلی‌اش عبور خواهد کرد.

حسینی که با دریافت تنها ۱۰ گل بهترین آمار را از این حیث در میان هماتاهای خودش در تیم‌های دیگر دارد در نیم فصل دوم تنها یک گل دریافت کرده و از آخرین باری که گل خورده ۳۸۵ دقیقه می‌گذرد.

آخرین گلی که استقلال در لیگ خورده، مربوط به دقیقه 65 بازی با ملوان در هفته هفدهم بوده و بعد از آن، حسینی جلوی سپاهان، استقلال خوزستان، پرسپولیس و هوادار کلین‌شیت کرده است تا دروازه‌بان استقلال با آماری قابل توجه راهی اردوی تیم ملی شود.

۹۰۹۸