پدیده 18 ساله خط دفاع آژاکس در تیررس لیورپول

پدیده 18 ساله خط دفاع آژاکس در تیررس لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- جورل هاتو، مدافع 18 ساله آژاکس آمستردام مورد توجه مدیران لیورپول قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، لیورپول می‌خواهد برای تقویت خط دفاعی خود، در تابستان امسال برای جذب جورل هاتو اقدام کند. به گزارش رسانه فوتبال اینسایدر، لیورپول روند پیشرفت این بازیکن را زیر نظر دارد. آن‌ها می‌خواهند در پایان فصل برای خرید این مدافع 18 ساله تلاش کنند.

پست تخصصی هاتو دفاع وسط است، اما او این توانایی را دارد تا در جناحین خط دفاعی نیز بازی کند. این قابلیت تطبیق‌پذیری و انعطاف‌پذیری در زمین، باعث شده تا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی به او جلب شود. مدیران لیورپول عقیده دارند جذب هاتو یک سرمایه‌گذاری بلندمدت خواهد بود.

این بازیکن به عنوان یکی از برترین مدافعان جوان قاره اروپا شناخته می‌شود. گفتنی است که لیورپول تنها تیمی نیست که خواهان به خدمت گرفتن هاتو است؛ بلکه آرسنال و منچستریونایتد نیز با قرمزهای مرسی ساید رقابت می‌کنند.

قرارداد جوئل ماتیپ، مدافع کامرونی لیورپول در تابستان پیش رو به پایان می‌رسد و گزارش‌ها حاکی از آن است که بعید به نظر می‌رسد مدیران لیورپول تمایلی به تمدید قرارداد با این بازیکن داشته باشند. به همین خاطر، قصد دارند یک مدافع جوان را جایگزین ماتیپ کنند و جورل هاتو یکی از گزینه‌های اصلی برای این امر است.

آرسنال در حال حاضر چند مدافع آماده و باکیفیت دارد؛ بنابراین انتقال به آرسنال نمی‌تواند برای هاتو مناسب باشد، چون کارش برای رسیدن به ترکیب اصلی سخت است.

بنابراین، احتمال این‌که هاتو در تابستان 2024 راهی یکی از تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد شود زیاد است.

1428