توصیه مربی هوادار به مدیران استقلال؛ قرارداد سیدحسین را 3 ساله تمدید کنید!

توصیه مربی هوادار به مدیران استقلال؛ قرارداد سیدحسین را 3 ساله تمدید کنید!

پایگاه خبری فوتبالی – مربی تیم هوادار از عملکرد دروازه‌بان استقلال به شکل جالبی تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته استقلال موفق شد در آخرین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر که آخرین بازی باشگاهی در سال 1402 هم بود با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

استقلال خیلی زود و قبل از این که یک دقیقه از مسابقه بگذرد با ضربه سر آرمین سهرابیان به گل رسید و توانست این برتری را تا پایان مسابقه حفظ کند. با این پیروزی استقلال 46 امتیازی شد و همچنان با 3 امتیاز بیشتر از پرسپولیس در صدر جدول ماند.

در کسب این پیروزی مهم سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال نقشی مهم و کلیدی داشت. بعد از گل زودهنگام زودهنگام استقلال، بازیکنان هوادار فشار زیادی روی دروازه استقلال آوردند تا شاید لااقل گل مساوی را بزنند. اما دفاع خوب استقلال و البته واکنش‌های حسینی در چند نوبت مانع از باز شدن دروازه تیم جواد نکونام شد.

نمایش حسینی در این مسابقه به قدری خوب و تاثیرگذار بود که در یک اتفاق کم‌سابقه مربی تیم حریف زبان به تمجید از دروازه‌بان استقلال گشود. البته قبلا هم پیش آمده که یک مربی از دروازه‌بان تیم حریف تعریف و تمجید کند اما محمود شجاعی به شکلی متفاوت و جذاب این کار را انجام داد.

برادر مسعود شجاعی که دستیار او در تیم هوادار است در تمجید از عملکرد حسینی گفت: «در جایگاه مدیرعامل استقلال و مدیران این باشگاه نیستم ولی اگر بودم قرارداد آقای حسینی را دو برابر می‌کردم. حتی سه سال دیگر هم تمدید می‌کردم. او یک تنه برای استقلال برد آورد و اگر نبود نتیجه یک چیز دیگر بود.»

البته که شجاعی از حسینی تعریف کرده است اما مشخص است که منظور از این حرف‌ها این بوده است توجه‌ها را به عملکرد خوب هوادار معطوف کند. 

1359