خط خورده‌های سرشناس تیم ملی: این 5 نفر

خط خورده‌های سرشناس تیم ملی: این 5 نفر

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی کدام نفرات را از فهرست تیمش کنار گذاشته است؟

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه‌نویی که بعد از ناکامی تیمش در رسیدن به فینال جام ملتها، وعده تغییرات در تیمش را داده بود، برای اولین اردوی تیمش، چند بازیکن سرشناس را کنار گذاشته است.

بدون شک مهمترین بازیکنی که خبری از نامش در فهرست جدید تیم ملی نیست، احسان حاج‌صفی است. بازیکنی که در جام ملتها، کاپیتان تیم ملی بود اما امیر قلعه‌نویی ترجیح داده روی نام این بازیکن 34ساله خط قرمز بکشد.

کریم انصاری‌فرد مهاجم 33ساله‌ای که همراه تیم ملی در جام ملتها حضور داشت، دیگر بازیکنی است که کادر فنی تیم ملی ترجیح داده از کنار نام او عبور کند.

روزبه چشمی دیگر بازیکن سرشناسی است که جایی در فهرست جدید تیم ملی ندارد. بازیکنی که این فصل، یک مهره کلیدی در استقلال بوده اما امیر قلعه‌نویی علیرغم اینکه در جام ملتهای آسیا از این بازیکن استفاده کرد، ترجیح داده برای بازی با ترکمنستان، روی بازیکن باتجربه استقلال، حساب نکند.

اگر احمد نوراللهی را فاکتور بگیریم که در جام ملتها هم کنار تیم ملی نبود، رضا اسدی و شهریار مغانلو به عنوان دو مهاجم سپاهان که با 10 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارند، برای بازی با ترکمنستان، مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار نگرفتند.

1984