هوادار صفر - استقلال یک| یک هیچ و دیگر هیچ/ برای استقلال بهترین دفاع، حمله نیست!

هوادار صفر - استقلال یک| یک هیچ و دیگر هیچ/ برای استقلال بهترین دفاع، حمله نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- آبی‌های تهران موفق شدند با تک گل آرمین سهرابیان، دیدار با هوادار را با برتری یک بر صفر به پایان برسانند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، تیم فوتبال هوادار از ساعت 21:00 امشب در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس میزبان استقلال بود.

در همان دقیقه اول بازی، استقلالی‌ها موفق شدند سریع‌ترین گل این فصل را به ثمر برسانند. ارسال خوب ابوالفضل جلالی از جناح چپ، با ضربه سر آرمین سهرابیان به گل اول استقلال تبدیل شد تا در ثانیه 43 بازی، حساب کار یک بر صفر به سود استقلال شود.

در ادامه این دیدار دیگر هیچ گلی به ثمر نرسید و شاگردان نکونام موفق شدند با همان گل زودهنگام سهرابیان، هوادار را شکست دهند و سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

استقلال با کسب این پیروزی، 46 امتیازی شد و همچنان با فاصله 3 امتیاز از پرسپولیس، در صدر جدول لیگ قرار دارد.

هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر فوتبال ایران

هوادار - استقلال

یکشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۲۱

ورزشگاه پاس تهران

ترکیب هوادار

علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محمد میری (87- امیرحسین بهادربابک مرادی (71- فرهاد زاوشیمهدی عبدی (71- محسن سفید چغایی)، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان (76- مهدی گودرزی) و امین قاسمی نژاد (76- یونس شاکری)

سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور (60- زبیر نیک‌نفس)، آرش رضاوند (75- جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف (75- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو (89- آرمان رمضانی)

سرمربی: جواد نکونام

شرح گل

هوادار صفر - استقلال یک (دقیقه 1؛ آرمین سهرابیان): در همان ابتدای بازی یک کرنر برای استقلال به دست آمد که مهدی‌پور پشت توپ ایستاد و کرنر را کوتاه کار کرد. ابوالفضل جلالی پس از دریافت پاس، ارسال خوبی به روی دروازه انجام داد که با ضربه سر سهرابیان به گل اول استقلال تبدیل شد تا سریع‌ترین گل فصل در ثانیه 43 به ثمر برسد.

گل اول استقلال به هوادار

کارت زرد

هوادار: سیدمحمد میری (39)، امین پورعلی (3+90)

استقلال: جلال الدین ماشاریپوف (39)، محمدحسین مرادمند (1+45)

لحظات حساس

دقیقه 6: شوت محکم و پای چپ سبحان پسندیده با برخورد به یکی از بازیکنان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه 15: شوت راه دور مرتضی منصوری را حسینی به خوبی مهار کرد.

دقیقه 19: ارسال یک کرنر به روی دروازه پس از دفع ناقص مدافعان استقلال در محوطه جریمه به کریم اسلامی رسید که شوت او را حسینی به زیبایی با پای راست دفع کرد. در برگشت نیز توپ به شجاعیان رسید که شوت تماشایی او از پشت محوطه را حسینی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

دقیقه 27: هوادار کنار خط عرضی صاحب یک ضربه کاشته شد که داریوش شجاعیان با ضربه ای مستقیم قصد گلزنی داشت که حسینی توپ را دفع کرد. در برگشت نیز توپ به امین پورعلی رسید که ضربه او را نیز کاپیتان استقلال دور کرد.

دقیقه 56: هوادار صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت کریم اسلامی با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 63: ابوالفضل جلالی از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 77: استقلال روی یک حمله سریع وارد محوطه جریمه هوادار شد که ضربه صالح حردانی به تور کنار دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 82: استقلال صاحب یک فرصت خوب شد که ضربه پیمان بابایی را علیرضا حقیقی با واکنشی یه موقع دفع کرد.

دقیقه 3+90: ارسال محمدرضا منصوری به روی دروازه با ضربه سر یونس شاکری همراه شد که سیدحسین حسینی با یک دست و واکنشی دیدنی، دروازه تیمش را نجات داد.

شما می‌توانید خلاصه این دیدار را در زیر تماشا کنید.

خلاصه بازی هوادار 0-1 استقلال

7474