روسونری روی نوار برد و تثبیت رتبه دوم جدول با درخشش تئو هرناندز و کریستین پولیسیچ

روسونری روی نوار برد و تثبیت رتبه دوم جدول با درخشش تئو هرناندز و کریستین پولیسیچ

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته بیست و نهم رقابت‌های سری آ، هلاس ورونا از آث میلان رده دومی میزبانی کرد که در نهایت آث میلان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، در بیست و نهمین هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، دو تیم آث میلان و هلاس ورونا در ورزشگاه مارکانتونیو بنتاگودی شهر ورونا به مصاف همدیگر رفتند که آث میلان توانست سه امتیاز این بازی خارج از خانه را بدست آورد.

در نیمه نخست، آث میلان سوار بر بازی بود و شاگردان استفانو پیولی توانستند ایده‌های تاکتیکی سرمربی‌شان را به خوبی در زمین پیاده کنند. آن‌ها به خوبی توپ را به محوطه جریمه هلاس ورونا منتقل می‌کردند و موقعیت‌های متنوعی خلق کردند که این موقعیت‌ها، در چهل و چهارمین دقیقه از بازی به بار نشست و روسونری موفق شد با گل تئو هرناندز از حریف خود پیش بیافتد.

در 45 دقیقه اول، هلاس ورونا تنها 29 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و فقط 3 شوت زد که ضربه به سمت چارچوب دروازه میلان بود. این نشان از برتری قرمز و مشکی‌های شهر میلان در این نیمه دارد.

در نیمه دوم کریستین پولیسیچ روی توپ برگشتی از ضربه نوا اُکافور برتری میلان را به دو گل رساند که این گل پنج هزارمین گل میلان در طول تاریخ در لیگ ایتالیا بود. در دقیقه شصت و چهارم تیجانی نوسلین گل اول هلاس ورونا را زد و اختلاف را به حداقل رساند اما بی فایده بود و میلان با گل والی زیبای ساموئل چوکوئزه دوباره اختلاف را به دو گل رساند و بازی در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود میلان به پایان رسید. با توجه به توقف یوونتوس مقابل جنوا در این هفته، میلان از فرصت استفاده کرد تا بتواند جایگاه خودش را در رتبه دوم تثبیت کند.

1428