آمادگی کاوه رضایی برای دیدار با گل‌گهر

آمادگی کاوه رضایی برای دیدار با گل‌گهر

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال سپاهان با رفع مصدومیت می تواند تیم خود را برابر گل گهر سیرجان همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در سال ۱۴۰۲ امروز باید در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۴۵ برابر گل گهر سیرجان قرار گیرد. این بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد و با توجه به شکست ۳ بر یک سپاهان در دیدار رفت، شاگردان «ژوزه مورایس» این فرصت را دارند تا شکست دیدار را رفت را در این بازی جبران کنند.

کاوه رضایی مهاجم تیم سپاهان که به دلیل مصدومیت در دو دیدار اخیر تیمش غایب بود، با طی کردن دوران نقاهت می‌تواند سپاهان را در این بازی مهم همراهی کند. مورایس برای این دیدار تمام بازیکنان خود در فاز هجومی را در اختیار دارد و می‌تواند با چینش مناسب، ۳ امتیاز این دیدار خانگی را به حساب سپاهان واریز کند. عباس حبیبی و سید علی کمالی دو بازیکن جوان سپاهان هم در تمرینات این تیم پرتلاش ظاهر شدند و با توجه به اینکه در بازی با شمس آذر در جام حذفی هر دوی آنها برای سپاهان به میدان رفتند این امکان وجود دارد تا مورایس بار دیگر به این دو بازیکن در ورزشگاه نقش جهان و مقابل هواداران خودی بازی دهد.

سپاهان با دو بازی کمتر نسبت به تیم‌های بالانشین ۳۴ امتیازی و در رده چهارم جدول قرار گرفته است و تیم گل گهر هم با ۳۳ امتیاز در مکان پنجم ایستاده و مصاف این دو تیم در هفته بیست و یکم را می‌توان مهم‌ترین بازی هفته نامید.

7474