دادرس: کمیته انضباطی حداکثر جریمه را برای استقلال در نظر گرفته است/ رفتار هواداران باعث جرایم میلیاردی می‌شود

دادرس: کمیته انضباطی حداکثر جریمه را برای استقلال در نظر گرفته است/ رفتار هواداران باعث جرایم میلیاردی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: بارها به مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفته‌ایم که به تماشاگران و هواداران خود آموزش‌های لازم را بدهید تا از پرتاب اشیا به زمین و... خودداری کنند. 

به گزارش فوتبالی، مهدی دادرس در مورد جریمه یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی استقلال به خاطر فحاشی هواداران و پرتاب بطری به سمت میدان مسابقه اظهار داشت: قطعا کمیته انضباطی با توجه به آئین نامه انضباطی این رای را صادر کرده و احساس می کنم با توجه به اینکه هر دو باشگاه مسبوق به سابقه در این زمینه هستند کمیته انضباطی حداکثر جریمه را برای استقلال در نظر گرفته است.

وی افزود: رفتار هواداران این دو باشگاه در ورزشگاه باعث جرایم میلیاردی می شود و خودشان باعث جریمه سنگین می شوند. بارها به مسئولان دو باشگاه گفته ایم که به تماشاگران و هواداران خود آموزش های لازم را بدهید تا از پرتاب اشیا به زمین و ... خودداری کنند. متاسفانه بازهم شاهد چنین رفتارهایی از تماشاگران دو تیم هستیم. البته که باید گفت جرایم انضباطی هم مشمول تورم شده مثل همه اقلامی که قیمت هایش بالا رفته جرایم انضباطی هم گران شده است.

عضو کمیته استیناف با اشاره به جامعه عصبی گفت: هواداران فوتبال جزیره ای نیستند بلکه این تماشاگران از جامعه به ورزشگاه می آیند و جامعه ای متشنج داریم که همین مردم گاهی برای تخلیه هیجانات و احساسات خود به ورزشگاه می آیند و شاهد چنین رفتارهایی هستیم.

دادرس در مورد اعتراض احتمالی باشگاه استقلال به این جریمه سنگین مالی گفت: من هم پیش بینی می کنم که استقلال به این جریمه اعتراض کند زیرا دو باشگاه برای ارقامی کمتر از این هم معترض بوده اند و باید پرونده به کمیته استیناف بیاید تا ببینیم چه دلیلی برای این جریمه وجود دارد؟ در کمیته استیناف حق افزایش جریمه را نداریم. اگر می توانستیم انجام می دادیم (با خنده) به هر حال در صورت اعتراض احتمالی به این پرونده و جریمه رسیدگی خواهیم کرد.

7474