نکونام - شجاعی؛ هم‌تیمی‌های اوساسونا علیه یکدیگر در اکباتان!

نکونام - شجاعی؛ هم‌تیمی‌های اوساسونا علیه یکدیگر در اکباتان!

پایگاه خبری فوتبالی - جواد نکونام و مسعود شجاعی دو لژیونر سابق فوتبال ایران در اوساسونا باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

به گزارش فوتبالی، یکی از جذاب‌ترین رویارویی‌های هفته آخر فوتبال در سال جاری شمسی، دوئل دو سرمربی جوان لیگ برتر یعنی جواد نکونام و مسعود شجاعی است. دو بازیکن سابقی که مدت زیادی در تیم باشگاهی و تیم ملی در کنار هم فوتبال بازی کرده‌اند.

شجاعی پس از دو سال از حضور نکونام در اوساسونا به این تیم پیوست و این دو چهار فصل در این باشگاه اسپانیایی هم‌تیمی یکدیگر بودند که پس از جدایی نکونام برای پیوستن به استقلال، مسعود یک فصل دیگر را هم به تنهایی در پامپلونا گذراند.

نکونام و شجاعی در تیم ملی هم سال‌ها همبازی یکدیگر بودند و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازوی خود بستند تا این دو چهره، از چهره های موفق فوتبال ایران در سال های اخیر باشند. نکونام در ۱۹ سالگی و در سال ۲۰۰۰ میلادی توسط جلال طالبی اولین‌بار به تیم ملی دعوت شد و چهار سال بعد مسعود شجاعی هم‌تیمی این بازیکن در تیم ملی شد. دو بازیکن شاخصی که اکنون با آویختن کفش‌ها به سرمربیگری روی آورده‌اند و باید این هفته به مصاف هم بروند.

البته جواد نکونام در کسوت سرمربیگری از شجاعی پیش است و وی پس از تجربه سرمربیگری در تیم‌های نظیر خونه به خونه بابل، نساجی و فولاد خوزستان راهی استقلال شده و شجاعی پس از خداحافظی از فوتبال، برای اولین‌ بار عهده‌دار هدایت تیمی شده و در این زمینه از یار پیشین خود کمی عقب‌تر است.

1997