واکنش گواردیولا به تقابل با رئال مادرید در لیگ قهرمانان

واکنش گواردیولا به تقابل با رئال مادرید در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به تمجید و تعریف از رئال مادرید پرداخت و آن ها را پادشاه لیگ قهرمانان اروپا خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ برگزار شد و در آن، سیتی و رئال مادرید برای سومین فصل پیاپی به یک دیگر برخورد کردند. دو فصل قبل، رئال موفق شد با یک کامبک فراموش نشدنی، سیتیزن ها را از دور رقابت ها حذف کند، اما در فصل قبل، سیتی موفق شد با پیروزی 5-1 در دو بازی رفت و برگشت، راهی فینال شود و در نهایت، جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا در گفت و گویی با خبرنگاران گفت: "قرعه رئال مادرید؟ کم کم شبیه یک سنت شده. 3 سال متوالی با پادشاهان اروپا در لیگ قهرمانان بازی کردیم، جایی که رئال موفق شده 14 بار قهرمان شود. فوتبال همین است. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم. البته هنوز چند هفته تا بازی اول در مادرید باقی مانده."

"شما نمی توانید قرعه را دستکاری کنید. معمولاً وقتی مردم می گویند که قرعه آسانی نصیب شما شده، شما حریفتان را دست کم می گیرید. بازی برگشت در خانه است، اما دو فصل قبل، در برنابئو بازی کردیم. باید در هر دو بازی نمایش خوبی داشته باشیم."

4416