ادعای عجیب طباطبایی روی آنتن زنده؛ شفر چون خوب نتیجه گرفت، اخراج شد!

ادعای عجیب طباطبایی روی آنتن زنده؛ شفر چون خوب نتیجه گرفت، اخراج شد!

پایگاه خبری فوتبالی- هادی طباطبایی دروازه‌بان اسبق استقلال و تیم ملی مدعی شد که وینفرد شفر در استقلال خوب نتیجه گرفت اما در نهایت اخراج شد!

به گزارش فوتبالی، هادی طباطبایی که سال‌های زیادی را به عنوان دروازه‌بان در استقلال سپری کرد امشب با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی صحبت‌های عجیبی را درباره به وینفرد شفر، سرمربی آلمانی اسبق استقلال مطرح کرد که واقعا در نوع خودش عجیب بود.

طباطبایی مدعی شد که در شفر در دومین فصل حضورش در استقلال خوب نتیجه گرفت از کارش برکنار شد.

ظاهرا طباطبایی فراموش کرده بود که چرا شفر اخراج شده و حتی نتایج استقلال در روزهای منتهی به اخراج شفر را فراموش کرده است.

 استقلال در دومین مقطع حضور وینفرید شفر برخلاف تصورات هادی طباطبایی اصلا هم خوب نتیجه نگرفت و آبی‌ها علاوه براینکه در همان مراحل ابتدایی جام حذفی با شکست در ضربات پنالتی مقابل سایپا از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند در مرحله گروهی لیگ قهرمان آسیا هم شانسی برای صعود نداشتند و صد البته که با شکست در دربی نوروزی مقابل پرسپولیس و ماجرای چیپ فرشید اسماعیلی و همچنین باخت عجیب و غریب در مشهد مقابل پدیده عملا شانسی برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر هم نداشتند و به این خاطر بود که مدیریت وقت باشگاه استقلال یعنی امیرحسین فتحی راهی به جز اخراج او نداشت. البته پس از اینکه فرهاد مجیدی، سرمربی موقت استقلال شد، این تیم به کورس قهرمانی بازگشت و حتی شانس قهرمانی داشت که با اشتباه عجیب داور در بازی نفت آبادان - استقلال و مردود اعلام کردن گل استقلال در آبادان، شانس قهرمانی برای آبی ها از دست رفت.

با این حال مقایسه آن فصل استقلال با بحرانهای شفر و با این فصل که استقلال با اختلاف سه امتیاز در صدر است هرگز نمی‌تواند منطقی باشد و نتایج استقلال مدل نکونام خیلی بهتر از استقلال تحت هدایت شفر بوده است و مشخص نیست هادی طباطبایی به چه دلیل از چنین قیاسی استفاده کرده است.

البته هادی طباطبایی هنوز پس از ۵ سال از ماجرای سرپرست نشدنش در تیم استقلال، در دوران مدیریت امیرحسین فتحی ناراحت است. طباطبایی قرار بود در فصل دوم حضور شفر در استقلال سرپرست آبی‌ها شود اما رسانه‌ای شدن خبر سرپرستی‌اش در استقلال، پیش از اعلام رسمی باعث شد تا او سرپرست نشود. مدیریت وقت استقلال عقیده داشتند که خبر سرپرستی طباطبایی توسط خودش رسانه‌ای شده بود که البته خود طباطبایی چنین عقیده ای ندارد. فتحی در آن زمان عقیده داشت که رسانه‌ای شدن خبر سرپرستی طباطبایی، یک نوع بی‌اعتمادی در او به وجود آورده است و همین بی‌اعتمادی باعث شد هادی طباطبایی، سرپرست استقلال نشود.

۹۰۹۸