از مس تا پرسپولیس؛ استقلال بعد از ۴۴۰ رو‌ز در خانه گل نزد!

از مس تا پرسپولیس؛ استقلال بعد از ۴۴۰ رو‌ز در خانه گل نزد!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال با گل نزدن در دربی بعد از گذشت ۴۴۰ روز موفق به گلزنی در بازی‌های خانگی نشد!

به گزارش فوتبالی، استقلال که با ۴۳ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد در این فصل عملکرد ایده‌آلی در بازی‌های خانگی داشته و از ۱۰ مسابقه‌ای که به عنوان میزبان در ورزشگاه آزادی برگزار کرده ۹ پیروزی و یک‌ تساوی را به دست آورده و می‌توان گفت بخش عمده‌ای از امتیازات این فصل خود را از بازی‌های خانگی به دست آورده است. 

آبی‌ها که تا قبل از دربی صد و سوم و با احتساب آخرین بازی فصل قبل‌شان با تراکتور به ۱۰ برد متوالی خانگی رسیده بودند نتوانستند از پس پرسپولیس بربیاید تا بدین شکل روند بردهای متوالی‌شان قطع شود؛ با این حال تساوی بدون گل در دربی صد و سوم یک آمار خوب دیگر را از استقلال هم گرفت.

استقلال آخرین بار نهم دی ماه ۱۴۰۱ و در جریان بازی با استقلال و مس رفسنجان موفق به گلزنی در یک بازی خانگی نشد و بعد از آن در ۱۶ بازی متوالی خانگی هم گلزنی کرد و هم به جز یک مسابقه در همه بازی‌های خود برنده شد؛ استقلال در این ۱۶ بازی ۴۱ گل به ثمر رسانده بود و البته در ۹ بازی موفق به ثبت کلین‌شیت هم شده بود.

با این تفاسیر استقلال در دربی که به اصطلاح میزبان بود گل نزد تا بعد از ۴۴۰ روز در خانه خود نتواند دروازه رقیب خود را باز کند.

۹۰۹۸