واکنش تن هاگ به شایعات جدایی ستاره انگلیسی از منچستر یونایتد

واکنش تن هاگ به شایعات جدایی ستاره انگلیسی از منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – اریک تن هاگ، سرمربی منچستر یونایتد، تاکید می‌کند که هیچ قصدی برای فروش رشفورد، ستاره انگلیسی تیم خود ندارد.

به گزارش فوتبالی، رشفورد در فصل اول حضور تن هاگ در منچستر یونایتد، ستاره اصلی تیم این سرمربی هلندی بود و موفق شد تا در 56 بازی در کل رقابت‌های فصل 23-2022، تعداد گل‌های خود را به عدد 30 برساند. 

ستاره انگلیسی در ازای عملکرد درخشان خود، به عنوان پاداش با پیشنهاد یونایتد برای تمدید قراردادش روبرو شد، قراردادی که تا سال 2028 اعتبار دارد و او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان لیگ جزیره تبدیل کرده است، هرچند که عملکرد او در فصل جاری با افت محسوسی روبرو شده است تا جایی که در 34 بازی این فصل، تنها 7 بار پایش به گلزنی باز شده است.

تن هاگ طی مصاحبه اخیرش، درباره شایعاتی که حول آینده ستاره انگلیسی تیمش در جریان است گفت:" ما فصل گذشته قراردادی 5 ساله با او به امضا نرساندیم که حالا او را بفروشیم. او باید بخشی از این پروژه باشد پس این موضوعی نیست که درباره آن صحبت نکنیم."

در ماه‌های اخیر، این بازیکن بارها به انتقال به پاری سن ژرمن و به عنوان جانشین کیلیان امباپه، لینک شده است و باید دید که با توجه به سخنان تن هاگ، تیم فرانسوی از تلاش برای جذب او منصرف خواهد شد یا خیر.

2102