منچستریونایتد در اندیشه فروش هافبک گلزن خود

منچستریونایتد در اندیشه فروش هافبک گلزن خود

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد امیدوار است که وستهام یونایتد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024، یک بار دیگر برای جذب اسکات مک‌تامینی اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، هافبک 27 ساله اسکاتلندی یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در این فصل بوده است. او با توانایی گلزنی خود توانست اعتماد کادر فنی را به دست بیاورد و در فصلی ناامیدکننده یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش بود.

با این حال، شیاطین سرخ به دنبال کسب درآمد از طریق فروش هافبک اسکاتلندی خود هستند، زیرا یکی از اهدافشان در تابستان امسال کسب درآمد از فروش بازیکنان است. باشگاه انگلیسی می‌خواهد در این تابستان چیزی نزدیک به 100 میلیون پوند فروش داشته باشد.

دلیل اصلی مدیران منچستریونایتد برای فروش بازیکنان، ایجاد فضای خالی در دستمزدهای باشگاه و متعادل ساختن حساب‌های مالی باشگاه است. این اتفاق باعث می‎‌شود تا قرمزهای شهر منچستر فرصت خرید بازیکنان جدید را به دست بیاورند.

میسون گرین‌وود و جیدون سانچو دو بازیکنی هستند که بیشتر از سایر بازیکنان به جدایی از منچستریونایتد نزدیک هستند.

هر دوی این بازیکنان در حال حاضر به صورت قرضی در تیم‌هایی دیگر بازی می‌کنند. گرینوود در ابتدای فصل راهی ختافه شد و جیدون سانچو نیز در زمستان امسال به صورت قرضی به تیم سابق خود، یعنی بروسیا دورتموند پیوست.

گفته می‌شود که مک‌تامینی نیز یکی از گزینه‌های منچستریونایتد برای فروش است. اریک تن هاگ در خط میانی، کاسمیرو و کوبی ماینو را ترجیح می‌دهد. به نقل از رسانه آی نیوز، منچستریونایتد انتظار دارد تا وستهام یونایتد یک بار دیگر برای جذب این هافبک اقدام کند.

انتقال مک‌تامینی به تیم دیگری می‌تواند این فرصت را به او بدهد تا زمان بیشتری برای بازی به دست بیاورد.

1428