توهین زشت هواداران اتلتیکو به مهاجم رئال مادرید: شامپانزه!

توهین زشت هواداران اتلتیکو به مهاجم رئال مادرید: شامپانزه!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران اتلتیکو مادرید پیش از بازی تیمشان و اینتر برای یک بار دیگر به وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید حمله کردند و توهین های نژادپرستانه ای علیه او داشتند.

به گزارش فوتبالی، توهین های نژادپرستانه علیه وینیسیوس در استادیوم های تیم های اسپانیایی به اتفاقی عادی تبدیل شده است. این اولین باری نبود که اتلتیکویی ها به وینیسیوس توهین کردند. بر اساس تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، هواداران اتلتیکو علیه وینیسیوس شعار می دهند و او را "شامپانزه" می نامند. 

وینیسیوس در دربی مادرید در سال 2021 با توهین هواداران  اتلتیکو مواجه شد که علیه او صدای میمون در آوردند. بازیکن برزیلی از دولت اسپانیا خواست که مداخله کند اما در نهایت متهمی شناسایی نشد و آن پرونده بسته شد. 

هواداران اتلتیکو در فوریه 2023 نیز رفتار عجیب دیگری علیه وینیسیوس داشتند. اتلتیکویی ها در آن زمان، پیراهن وینیسیوس را تن یک آدمک کردند و آن را در یکی از بزرگراه های شهر مادرید به دار آویختند. 

اتلتیکو حالا شاید به خاطر این توهین ها با تنبیه جدیدی مواجه شود. در حقیقت آنها نمی توانند تحریک شدن توسط وینیسیوس را توجیه بدانند چرا که بازیکن برزیلی اصلا در بازی حضور نداشته است.  باید دید که ایا پرونده ای علیه هواداران فحاش باز می شود یا نه.

4125