عکس جالبی که ستاره انگلیسی رئال مادرید با ماسک از خودش منتشر کرد

عکس جالبی که ستاره انگلیسی رئال مادرید با ماسک از خودش منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان رئال مادرید در این روز ها به شکل پر فشاری در حال تمرین کردن هستند تا برای مقطع حساس پایانی فصل و بازی هایی که پیش رو دارند، آماده باشند.

به گزارش فوتبالی ، آنتونیو پینتوس بدنساز رئال مادرید از یک ترفند ویژه برای تمرین دادن بازیکنان رئال مادرید استفاده کرده است و این ترفند هم استفاده از ماسک هایی مخصوص بوده است. این ماسک ها موجب می شود تا به ریه های بازیکنان فشار بیشتری برای تنفس وارد شود و به این ترتیب عملکرد ریه ها و شش ها تقویت می شود و بازیکنان می توانند در طول بازی دوندگی بیشتری داشته باشند و از لحاظ تنفسی دچار مشکل نشوند و به اصطلاح کم نیاورند.

جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید تصویری از خودش را در حال دویدن در تمرین رئال مادرید منتشر کرده است که در این تصویر می بینیم که بلینگام این ماسک ویژه را بر صورت دارد و چهره جالبی به خودش گرفته است.

بلینگام به خاطر بحث و جدال لفظی با خیل مانزانو پس از سوت پایان بازی مقابل والنسیا با کارت قرمز مواجه شد و دو جلسه محروم شد. او در بازی مقابل سلتاویگو غایب بود و در بازی مقابل اوساسونا هم حضور نخواهد داشت. رئال مادرید قرار است شنبه از ساعت 18:45 به مصاف اوساسونا برود.

1470