تغییر بزرگ در ترکیب استقلال/ مرادمند روی نیمکت؛ چشمی در قلب دفاع!

تغییر بزرگ در ترکیب استقلال/ مرادمند روی نیمکت؛ چشمی در قلب دفاع!

پایگاه خبری فوتبالی – در غیاب محمدحسین مرامن، روزبه چشمی جای او را در خط دفاعی استقلال گرفته است.

به گزارش فوتبالی، ترکیب استقلال برای بازی در مقابل پرسپولیس در دربی 103 اعلام شد. این مسابقه از ساعت 20:00 امشب در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد. در حال حاضر استقلال با 42 امتیاز صدرنشین جدول است و پرسپولیس با 39 امتیاز در رده دوم جدول است.

با تصمیم کادر فنی استقلال سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ماشاریپوف، امید حامدی‌فر و گوستاوو بلانکو 11 بازیکن اصلی استقلال در این بازی خواهند بود. ترکیبی که جواد نکونام برای این بازی در نظر گرفته است چند نکته غیر منتظره دارد.

اصلی‌ترین نکته در این ترکیب غیبت محمد حسین مرادمند و حضور روزبه چشمی در قلب دفاع استقلال است. با نمایش‌های خوبی که چشمی در هفته‌های اخیر در خط هافبک استقلال داشت به نظر می‌رسید او در مقابل پرسپولیس هم در همین منطقه از زمین بازی کند. اما مرادمند روی نیمکت نشسته است و چشمی در کنار رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان 3 مدافع میانی استقلال خواهند بود.

مهمان غیر منتظره ترکیب استقلال امید حامدی‌‌فر است. با رفتن روزبه به قلب دفاع، حامدی‌فر در کنار مهدی مهدی پور هافبک‌های دفاعی استقلال هستند. آرش رضاوند هم جلوی این دو نفر بازی می‌کند. صالح حردانی و ابوالفضل جلالی هم مدافعان کناری این تیم هستند. در خط حمله هم مثل چند بازی اخیر زوج جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو حضور دارند.

1359