خداداد: در استادیوم‌های آلمان لوله‌کشی ندیدم! (ویدیو)

خداداد: در استادیوم‌های آلمان لوله‌کشی ندیدم! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- مصاحبه جدید خداداد عزیزی نکات جالبی دارد.

به گزارش فوتبالی، خداداد عزیزی هنوز هم میهمان شبکه‌های مختلف است و قطعا بخشی از صحبت‌های او در مورد تیم ملی و جام ملت‌های آسیا است. البته این بار او کمی هم در مورد دورتموند و فوتبال آلمان و لوله‌کشی نوشیدنی‌های الکی در آن صحبت کرده است!

خداداد عزیزی که قرار بود زمانی به دورتموند برود از تصمیمی که در این خصوص گرفته به عنوان بزرگترین اشتباه ورزشی‌اش یاد می‌کند. البته او در خلال این خاطره می‌گوید که برخلاف ادعای یکی از کارشناسان تلویزیونی در استادیوم‌های آلمان خبری از لوله‌کشی برای مشروبات الکلی نبوده است:« دو جلسه با باشگاه دورتموند تمرین کردم و تازه از قهرمانی اروپا برگشته بودند و قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شده بود و روز دوم که تمرین تمام شد آقای هیتسفلد به من گفت که سرمربی تیم گفته که یک جلسه دیگر با ما تمرین کن. آن زمان کمی کله‌شق بودم و گفتم شما فیلم بازی‌های من را دیدید و اگر در این دو روز از من راضی بودید من را جذب کنید. هر چقدر هم هیتسفلد اصرار کرد من نماندم و فکر کنم که بزرگترین اشتباه فوتبالی‌ام را انجام داد. تا آن زمان هم یادم میاد که هنوز لوله‌کشی نکرده بودند! شاید بعد از این که با من به توافق نرسیدند پول قرارداد من را لوله‌کشی کردند. ما این همه نفت داریم نفری یک لوله نفت به خانه مردم نمی‌توانیم بکشیم آن همه مشروب از کجا می‌آید که لوله‌کشی کنند!»

صحبتهای خداداد درباره دورتموند

خداداد که در دوران جام ملتها، یکی از منتقدان تیم ملی محسوب می‌شد، این بار به شکلی دیگر درباره این مساله صحبت کرده است: « چقدر خوب است که وقتی شکست می‌خوریم رو به مردم بنشینیم و بگوییم که ما شکست خوردیم و اشتباه کردیم. آنها بهتر بودند. در همین جام ملت‌ها چهار مدعی اول حذف شدند و آمدند گفتند ما خوب نبودیم و می‌رویم با قدرت برمی‌گردیم اما ما هیچ‌وقت نمی‌خواهیم ضعف خودمان را قبول کنیم.»

صحبتهای خداداد درباره تیم ملی

4326