آماده باش اوسمار به هنانوف؛ شانس بازی در دربی را داری! (عکس)

آماده باش اوسمار به هنانوف؛ شانس بازی در دربی را داری! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال دارد سرمربی پرسپولیس از وحدت هنانوف در دربی پایتخت استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، از آخرین باری که هنانوف در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت، ماه‌ها می‌گذرد. در بازی‌‌های ماه‌های اخیر پرسپولیس، کنعانی و گولسیانی زوج دفاعی مورد علاقه یحیی بودند و پس از رفتن او، اوسمار هم این برنامه را تغییر نداد و از همان زوج دفاعی مورد علاقه یحیی استفاده کرد.

پس از مصدومیت گولسیانی، فرشاد فرجی بار دیگر به ترکیب پرسپولیس برگشت اما هم اکنون با محرومیت کنعانی‌زادگان، دست اوسمار برای خط دفاع بسته شده و معلوم نیست گزینه مورد نظر او در کنار فرجی کدام بازیکن خواهد بود.

هنوز به طور دقیق معلوم نیست گولسیانی به بازی امروز می‌رسد یا خیر و اخبار ضد و نقیضی در این باره شنیده می‌شود، اما اگر فرض را بر این بگذاریم که گئورگی برای دربی آماده نیست، در این صورت سرمربی پرسپولیس چاره‌ای نخواهد داشت جز اینکه از علی نعمتی یا وحدت هنانوف استفاده کند.

تمرین دیروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که هنانوف در جریان تمرین حضوری فعال داشت و با انرژی و روحیه بالا خود را برای بازی فردا آماده می‌کرد.

در تصویری که از تمرین امروز پرسپولیس منتشر شده، اوسمار را می‌بینید که در حال گوشزد کردن نکات تاکتیکی به مدافع تاجیکستانی است و گویا قصد دارد به نحوی برای بازی امروز به او آماده باش بدهد.

با توجه به اینکه پرسپولیس برای بازی امروز از کمبود مدافع رنج می‌برد و اوضاع گولسیانی هم به طور دقیق مشخص نیست، بعید نیست هنانوف در این نبرد حساس فرصت بازی پیدا کند و به عنوان بازیکن اصلی یا ذخیره به میدان برود.

7474