تصاویری بر خلاف شایعات؛ گولسیانی سورپرایز پرسپولیس؟

تصاویری بر خلاف شایعات؛ گولسیانی سورپرایز پرسپولیس؟

پایگاه خبری فوتبالی – برخی رسانه‌ها امروز خبر دادند که غیبت مدافع گرجستانی پرسپولیس در دربی قطعی است. 

به گزارش فوتبالی، در فاصله کمتر از 24 ساعت تا سوت آغاز دربی 103 مهم‌ترین دغدغه پرسپولیسی‌ها هنوز رفع نشده است و هواداران این تیم به شدت نگران وضعیت خط دفاعی تیم‌شان در بازی با استقلال هستند.

بعد از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی از ناحیه رباط صلیبی که باعث شد این مدافع ادامه فصل را از دست بدهد، محمد حسین کنعانی‌زادگان و گئورگی و گولسیانی تبدیل به دو مدافع اصلی پرسپولیس در قلب دفاعی این تیم شدند.

اما گولسیانی دو هفته پیش در بازی با ذوب آهن مصدوم شد و کنعانی‌زادگان با اخطاری که در بازی با فولاد خوزستان گرفت 4 اخطاره شد و دربی را از دست داد.

به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس به دیگر مدافعان این تیم یعنی فرشاد فرجی، علی نعمتی و وحدت هنانوف اعتماد و اعتقاد چندانی ندارند و به همین دلیل در طول هفته گذشته به شدت پیگیر وضعیت دو مدافع مصدوم و محروم خودشان بودند.

اما آنها از پاک شدن کارت زرد کنعانی‌زادگان خیلی زود ناامید شدند تا همه توجه‌شان را به گولسیانی معطوف کنند. مدافعی که سابقه گل زدن به استقلال در یک دربی آن هم نه یک بار بلکه دو بار دارد.

آخرین خبرهایی که از تمرینات پرسپولیس منتشر شد هم برای هواداران این تیم ناامید کننده بود. ظاهرا گولسیانی دیروز هم نتوانسته است همراه تیم تمرین کند و این می‌توانست به معنی غیبت او در دربی 103 باشد.

برخی رسانه‌ها هم به صورت قطعی از غیبت این مدافع گرجستانی در دربی خبر دادند. اما امروز اتفاقاتی افتاده است که خیلی‌ها را مشکوک کرده است. ظاهرا امروز در آخرین تمرین پرسپولیس گولسیانی هم در کنار سایر بازیکنان تمرین کرده است.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار تصاویری از این تمرین که در برخی از آنها گولسیانی هم در کنار سایر بازیکنان دیده می‌شود نوشته است: «در این تمرین یک ساعته، همه بازیکنان حاضر بودند و در بخش‌های مختلف شرکت کردند.»

یکی از ماساژورهای پرسپولیس هم ساعتی پیش یک استوری در صفحه شخصی خودش منتشر کرد که او را در کنار گولسیانی نشان می‌داد. آن هم در حالی که هر دو نفر لبخندی پررنگ روی لب داشتند.

به طور قطع نمی‌شود از این تصاویر و اخبار نتیجه گرفت که مدافع گرجستانی پرسپولیس شرایط لازم برای بازی در دربی را پیدا کرده است. اما انتشار این تصاویر هم باعث امیدواری هواداران پرسپولیس شده است و هم استقلالی‌ها را کمی  سردرگم کرده است.

به این ترتیب برای همه روشن شده است که اگر پرسپولیس سورپرایزی برای دربی فردا داشته باشد این سورپرایز فقط می‌تواند حضور گولسیانی در ترکیب اصلی این تیم باشد و نه چیز دیگری.

1359