سرنوشت مبهم کمال و مصلح؛ تنبیه می‌شوند یا جبران می‌کنند؟

سرنوشت مبهم کمال و مصلح؛ تنبیه می‌شوند یا جبران می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی - باید دید تصمیم محمد ربیعی درباره کمال کامیابی‌نیا و شایان مصلح چه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و هوادار در هفته گذشته در حالی با تساوی دو بر دو به پایان رسید که گاندوها تا دقایق پایانی بازی از میزبان خود پیش بودند ولی اشتباه مصلح در انجام خطای پنالتی باعث شد تیم مسعود شجاعی بازی را به تساوی بکشاند. این در شرایطی بود که ذوبی‌ها با اخراج کمال‌الدین کامیابی‌نیا حدود ۱۷ دقیقه را با یک یار کمتر بازی می‌کردند.

محمد ربیعی که بلافاصله در پایان مسابقه به این دو بازیکن ناراحتی خود را منتقل کرده بود، در نشست خبری پس از بازی هم این موضوع را پنهان نکرد و چنین گفت: « بازیکن باتجربه‌ای مانند شایان مصلح نباید در دقیقه 4+90، بی‌محابا به سمت توپ برود. ما سه بازیکن از تیم امید و سه بازیکن هم از تیم زیر ۲۳ داشتیم؛ شایان مصلح از بازیکنان باتجربه ماست. آقای کامیابی‌نیا هم همین‌طور رفتار کرد. خطای وسط زمین اخراج ندارد که شما اخراج شدی. هر دو بسیار محترم هستند و بسیار آنها را دوست دارم اما تجربه آنها باید یاریگری آنها باشد. اصرار می‌کرد پنالتی نبود ولی نمی‌شود اشتباه را به گردن داور انداخت. ما مقابل پرسپولیس ۵۰ دقیقه ده نفره بودیم، نمی‌شود هر هفته اخراجی دهیم. نباید وسط زمین خطا کنیم که ده نفره شویم. کمال از بازیکنان بزرگ لیگ برتر است و ناراحت هستم چون از این دو نفر انتظار دارم. هر دو بازی‌های بسیار خوبی برای ما کردند و تقدیر به جای خودش است، اما من کسی نیستم که از اشتباهات راحت گذر کنم.»

نکته‌ای از صحبت‌های سرمربی سبزپوشان که جالب توجه است آنجاست که ربیعی می‌گوید کسی نیست که از اشتباهات به راحتی گذر کند و باید دید این سرمربی، بازیکن باتجربه خود یعنی شایان مصلح را در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان به میدان خواهد فرستاد تا اشتباهات بازی گذشته خود را جبران کند یا این این بازیکن سابق پرسپولیس با خشم و تنبیه ربیعی مواجه خواهد شد.

شایان ذکر است کمال کامیابی‌نیا باتوجه به محرومیت و اخراج در بازی قبلی قادر به همراهی تیمش در بازی فردا نخواهد بود.

1997