ستاره 21 ساله چلسی اسطوره لیورپول را به تحسین وادار کرد

ستاره 21 ساله چلسی اسطوره لیورپول را به تحسین وادار کرد

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد کول پالمر مقابل نیوکاسل باعث شد تا مایکل اوون، اسطوره فوتبال انگلیس او را مورد تحسین قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، کول پالمر، ستاره این فصل چلسی در دیدار این هفته تیمش مقابل نیوکاسل یک بار دیگر نشان داد چه استعداد بالایی دارد و مایکل اوون، اسطوره فوتبال انگلیس نیز از نبوغ فوتبالی این بازیکن شگفت‌زده شد.

پیروزی خانگی سه بر دوی چلسی مقابل نیوکاسل در شب گذشته باعث شد تا آ‌‌ن‌ها در رقابت برای صعود به اروپا باقی بمانند. در این مسابقه، کول پالمر یکی از سه گل تیمش را به ثمر رساند و بار دیگر برای آبی‌های لندن مثمر ثمر واقع شد.

وینگر راست 21 ساله شیرهای لندن بارها در این فصل منجی تیمش بوده و توانسته امتیازهای زیادی با گل‌ها و پاس‌ گل‌های خود به ارمغان بیاورد. او تنها در 33 بازی با پیراهن چلسی، 13 گل و 11 پاس گل به ثبت رساند. دیدن اینکه این بازیکن جوان چقدر سریع با یک باشگاه جدید در شهری جدید سازگار شده، شگفت‌انگیز است.

مایکل اوون، اسطوره تیم لیورپول و فوتبال انگلیس پس از تماشای عملکرد پالمر در بازی دیروز مقابل نیوکاسل، زبان به تحسین گشود.

اوون در این باره گفت: «من کول پالمر را خیلی دوست دارم. فکر می‌کنم او برای تیم ملی انگلیس در یورو 2024 بازی می‌کند. گرت ساوت‌گیت امشب در ورزشگاه بود و من مطمئن هستم که او را زیر نظر داشته است. بازیکنان خوب زیادی در آن پست وجود دارند، اما او در حال حاضر بهترین است، من سبک بازی او را دوست دارم. شما می‌توانید در فضاهای تنگ توپ را به او بدهید؛ او توپ را از آن فضا خارج می‌کند و به هم‌تیمی‌هایش برساند.»

1428