تاریخ بازگشت ستاره انگلیسی لیورپول از مصدومیت مشخص شد

تاریخ بازگشت ستاره انگلیسی لیورپول از مصدومیت مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- ترنت الکساندر آرنولد در تلاش است تا برای دیدار بعدی لیورپول در لیگ برتر انگلیس آماده باشد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در این فصل یکی از سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس است. آن‌ها در یک کورس قهرمانی تنگاتنگ و پایاپای با آرسنال و منچسترسیتی حضور دارند. در چنین شرایطی، آمادگی تمام بازیکنان برای آن‌ها حائز اهمیت است.

ترنت الکساندر-آرنولد یکی از بازیکنانی است که در هفته‌های اخیر به علت مصدومیت غایب بوده اما مدافع-هافبک لیورپول امیدوار است که مصدومیتش به زودی بهبود پیدا کند و بتواند برای دیدار با برایتون به تیمش کمک کند.

این ستاره انگلیسی در اوایل ماه فوریه در دیدار مقابل برنلی از ناحیه زانو مصدوم شد و همچنان قادر به همراهی تیمش در مسابقات نیست.

به گفته لوئیس استیل، خبرنگار نشریه انگلیسی دیلی میل، الکساندر-آرنولد در هفته‌های آینده مراحل پایانی دوران بهبود خود را پشت سر می‌گذارد و امیدوار است که بتواند در بازی بعدی لیورپول در لیگ مقابل برایتون به میدان برود.

با این حال، همه این‌ها به روند بهبودی او در طول چند روز آینده بستگی دارد. اگر بازیکن همچنان احساس درد و ناراحتی داشته باشد، بازگشتش به میادین تا پایان فیفادی به تعویق می‌افتد.

الکساندر-آرنولد یکی از بهترین بازیکنان لیورپول بوده و در چند فصل اخیر نقش تاثیرگذاری برای یورگن کلوپ ایفا کرده است. با این حال، مصدومیت او در ماه‌های اخیر به کانر بردلی اجازه داده است تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد. این بازیکن از فرصت به وجود آمده به بهترین شکل بهره برد. بردلی پیشرفت قابل توجهی در چند هفته اخیر داشته است.

کانر بردلی آنقدر درخشان ظاهر شد که گفته می‌شود آرنولد پس از بازگشت از مصدومیت باید به پست هافبک میانی منتقل شود تا بردلی به عنوان مدافع راست در ترکیب اصلی قرمزهای حضور داشته باشد.

1428