به استقبال دربی (5)/ 10 گل زیبای دربی‌های لیگ برتری (ویدیو)

به استقبال دربی (5)/ 10 گل زیبای دربی‌های لیگ برتری (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- 195 گل در تاریخ دربی تهران رد و بدل شده است.

به گزارش فوتبالی، 84 تا از این گلها در 43 رویارویی سرخابی‌ها در لیگ برتر زده شده است. و از این تعداد، شاید بتوان این 10 گل را به عنوان زیباترین‌ها انتخاب کرد.

* دربی 56

اشتباه میناوند در تغییر جناح بازی با اشتباه باقری در دفع توپ همراه شد. توپ به سامره در فاصله تقریبا 25 متری رسید و ضربه فنی و دقیق او به گوشه دروازه ایلیچ رفت.

* دربی 56

خطای باقری روی نوازی، استقلال را صاحب یک ضربه ایستگاهی از 30 متری کرد. پاس عرضی و کوتاه فرزاد مجیدی با شوت مهلک محمود فکری به زیر طاق دروازه پرسپولیس رفت.

* دربی 57

دفع اشتباه محمد خرمگاه، توپ را پشت محوطه جریمه استقلال به کاویانپور رساند. شوت روی پای چپ هافبک پرسپولیس به زیباترین شکل ممکن دروازه برومند را باز کرد.

* دربی 62

پاس عمقی روبرت ساها پشت مدافعان استقلال به اولادی رسید. مهاجم پرسپولیس با استفاده از اهمال رحمتی در خروج، با یک ضربه چیپ توپ را به قعر دروازه فرستاد.

زیباترین گلهای دربی از دید فوتبالی

* دربی 69

تعویض جناح بازی از چپ به راست توسط هوار ملا محمد، کریم باقری را صاحب توپ کرد. شوت مرگبار شماره 6 به گوشه دروازه طالب‌لو رفت و طلسم دربی‌های یک یک را شکست.

* دربی 70

توپگیری کیانوش رحمتی از پژمان نوری، توپ را به جباری رساند. پاس استثنایی شماره 8 به مجیدی رسید. او با یک استارت سریع از شیث گذشت و ضربه پای چپش، دروازه حقیقی را باز کرد.

* دربی 75

ریباند ضربه میداودی پشت محوطه جریمه به فریدون زندی رسید. او بلافاصله با پای چپ، ضربه‌ای فنی به گوشه دروازه پرسپولیس زد و تور را لرزاند.

* دربی 85

اشتباه مدافعان پرسپولیس در دفع توپ، آن را پشت محوطه جریمه به اسماعیلی رساند. او توپ را کنترل کرد و بدون مکث با ضربه‌ای روی پا، آن را در چالش مانکن بیرانوند به تور رساند.

* دربی 98

استقلال در سمت راست صاحب توپ شد. ارسال عالی صالح حردانی با ضربه سر شیرجه‌ای رودی ژستد تبدیل به گل مساوی تیمِ مجیدی شد.

* دربی 102

پاس به عقب عجیب سهرابیان و دفع اشتباه چشمی، توپ را به عالیشاه رساند. شماره 2 توپ را کنترل کرد و شوت فنی‌اش به گوشه دروازه استقلال رفت.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی