پاسخ الکساندر نوری به یک سوال؛ چرا سرمربی استقلال نشدی؟

پاسخ الکساندر نوری به یک سوال؛ چرا سرمربی استقلال نشدی؟

پایگاه خبری فوتبالی- گزینه سرمربیگری استقلال در چند فصل گذشته، توضیحی کوتاه درباره منتفی شدن حضورش در این تیم داده است.

به گزارش فوتبالی، دو سال قبل و در شرایطی که مدیران استقلال بعد از استعفای فرهاد مجیدی، به دنبال جانشین او بودند، از الکساندر نوری به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری آبی‌ها نام برده و حتی گفته شد که او با استقلال به توافق قطعی رسیده است.

منتها در شرایطی که هواداران استقلال منتظر سفر این سرمربی به تهران بودند، خبر رسید که نوری سرمربی استقلال نخواهد شد و نهایتا نیمکت این تیم به ریکاردو ساپینتو رسید.

در آن مقطع، این بحث مطرح شد که اختلاف مالی نوری با استقلال، باعث منتفی شدن حضور این مربی در لیگ برتر شده است.

نوری – که در این سالها گزینه سرمربیگری تمام تیمهای باشگاهی سرشناس و حتی تیمهای ملی بوده - در بخشی از مصاحبه‌ای که با روزنامه ایران‌ورزشی داشته، درباره این موضوع توضیح کوتاهی داده و گفته است:" صحبت‌هایی انجام شد اما در موارد زیادی قطعیت حاصل نشد و سؤال‌های مهمی بی‌پاسخ ماند. در نهایت به نتیجه‌گیری کامل نرسیدیم." البته نوری درباره این مساله توضیح نداده که گویا او یکدفعه درخواست مالی‌اش از استقلال را چند برابر کرده تا مدیران وقت این تیم شوکه شوند و امکان توافق با او را نداشته باشند. از یکطرف گفته می‌شود او درخواست نیم میلیون یورویی‌اش از استقلال را یکدفعه به بیشتر از بالای یک میلیون یورو - حدود 1.2 میلیون یورو - رسانده بود و بر اساس روایت دیگر هم، این مربی، درخواست 650 هزار یورویی از استقلال، باعث عدم توافق نهایی الکس با این باشگاه شد.

نوری به این سوال هم پاسخ داده که آیا او گزینه سرمربیگری پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی بوده یا نه:" خیر، در این زمینه تماسی وجود نداشت."

7474