اولین صحبت‌های رونالدو در مورد محرومیت جنجالی

اولین صحبت‌های رونالدو در مورد محرومیت جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو پیش از بازی النصر و العین در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، النصر پس از شکست در بازی رفت مقابل العین با نتیجه یک بر صفر، حالا باید در عربستان کامبک بزند تا بتواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی در مورد محرومیت یک جلسه ای خود به خاطر حرکاتش در بازی با الشباب نیز صحبت کرد.

رونالدو در مورد بازی النصر و العین گفت :" فردا بازی بسیار مهمی خواهیم داشت و این را می دانیم. بازیکنان و هواداران و کل کشور هم این را می دانند و از اهمیت بازی خبر دارند. آماده هستیم و امیدواریم که اتفاق خوبی رخ بدهد. شب خوبی برای هواداران ما خواهد بود. پیام من به هواداران النصر این است که فردا از ما حمایت کنند. اعتماد زیادی به خودمان داریم و گام بزرگی را به سوی نیمه نهایی برداشته ایم. زندگی انسان را چالش ها تشکیل می دهند. باید در بازی فردا به دنبال کسب موفقیت باشیم. فردا اگر خدا بخواهد، می خواهیم کامبک بزنیم. فردا بازی مرگ و زندگی را پیش روی خود داریم." 

وی در مورد محرومیتش پس از بازی با الشباب نیز صحبت کرد:" نمی توانم وعده های زیادی به شما بدهم چون من هم انسان هستم و هیچ کسی کامل نیست و زندگی بر اساس اشتباهات ساخته می شود اما بهتر است که اشتباهات را کاهش بدهیم و انسان های بهتری شویم. برخی افراد، درک بدی از مسائل دارند و رفتارهای من به درستی درک نمی شود. مسئله ای که باعث محرومیت من شد، حاصل یک سوء تفاهم بود. به کشوری که در آن زندگی می کنم، احترام می گذارم و چنین رفتاری در اروپا طبیعی است و گاهی اشتیاق و هیجان نسبت به بازیها باعث می شود که حس بدی پیدا کنی و مرتکب اشتباه شوی. چه کسی اشتباه نمی کند؟ اما هرگز به صورت عمد، مرتکب کار اشتباه نمی شوم." 

ستاره پرتغالی در پایان گفت:" از حضور در عربستان و نمایندگی از باشگاه النصر خوشحال هستم. از نظر من تا کنون فصل مثبتی داشتیم چرا که در همه تورنمنت ها شانس داریم."

4125