احتمال تغییر زمان برگزاری شهرآورد پایتخت

احتمال تغییر زمان برگزاری شهرآورد پایتخت

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال دارد زمان شهرآورد ۱۰۳ تغییر کند.

به گزارش فوتبالی، سازمان لیگ مصر است شهرآورد ۱۰۳ بین استقلال و پرسپولیس در روز تعیین شده یعنی چهارشنبه هفته جاری برگزار شود. 

دلیل این موضوع برنامه‌ریزی مسابقات است چرا که تیم ملی باید روزهای عید مسابقات انتخابی جام جهانی را انجام دهد و کمیته کسابقات می‌خواهد تا پیش از پایان سال جاری، هفته بیست‌ویکم‌ لیگ برتر را هم برگزار کند و در صورت اینکه زمان بازی شهرآورد تغییر کند، برنامه هفته بیست‌ویکم و حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی دستخوش تغییر خواهد شد.

اما به نظر مسئولان شورای تامین و نهادهای بالادستی مخالف برگزاری این مسابقه در روز چهارشنبه هستند چرا که روز تعیین شده فردای چهارشنبه سوری است و گفته می‌شود این مسابقه بهتر است روز جمعه و یا شنبه و یکشنبه هفته آتی برگزار شود.

این فرضیه مطرح می‌شود که دربی با تاخیر برگزار شود و بازی‌های استقلال و پرسپولیس برابر پیکان و هوادار به سال جدید موکول شوند و یا اینکه شهرآورد به تعویق بیفتد که البته احتمال این موضوع کمتر است.

در نهایت باید گفت طبق اخبار موثقی که به خبرنگار “فوتبالی” رسیده، مسئولان شورای تامین و چند نهاد دیگر مخالف برگزاری بازی در روز چهارشنبه هستند و احتمال تغییر زمان شهرآورد وجود دارد و باید دید در نهایت چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

1997