بارسلونا در تلاش است تا قرارداد مدافع جوان خود را تمدید کند

بارسلونا در تلاش است تا قرارداد مدافع جوان خود را تمدید کند

پایگاه خبری فوتبالی- پائو کوبارسی به زودی قراردادش را با بارسلونا تمدید می‌کند و شنیده‌ها حاکی از آن است که بند آزادسازی این بازیکن در قرارداد جدیدش تا 1 بیلیون یورو افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش فوتبالی، پائو کوبارسی یکی از پدیده‌های نوظهور بارسلونا در این فصل بوده است. این مدافع جوان در فصل گذشته توسط خیلی از کارشناسان مورد تحسین قرار گرفته بود و در این فصل به تیم اصلی راه یافت و نمایش درخشانی هم از خود ارائه داد. او در این هفته‌ها به اندازه لامین یامال، دیگر ستاره بارسلونا مورد توجه قرار نگرفته اما او نیز در عین جوانی و با این‌که فقط 17 سال سن دارد، فصل فوق‌العاده‌ای را با بارسا پشت سر می‌گذارد.

او علی‌رغم جوان بودنش، بسیار پخته و کم‌اشتباه در مرکز خط دفاعی تیمش ظاهر می‌شود. کوبارسی در هفته‌های اخیر جانشین اینیگو مارتینز باتجربه در خط دفاعی شده و در کنار رونالد آرائوخو توانسته عملکرد خوبی به نمایش بگذارد.

مدیران بارسلونا از ظهور چنین بازیکن بااستعدادی هیجان‌زده هستند؛ اما این نکته را هم باید به خاطر داشت که کوبارسی ممکن است در آستانه جدایی از بارسلونا قرار بگیرد چون بند آزادسازی در قرارداد فعلی او فقط 10 میلیون یورو است. این موضوع توجه باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس را به خود جلب کرده است، اما خود بازیکن قصد ندارد به این سرعت بارسلونا را ترک کند.

بارسلونا در حال مذاکره با اطرافیان کوبارسی برای یک قرارداد جدید بوده است. به گزارش نشریه کاتالونیایی موندو دپورتیوو پیشنهادی در حال حاضر روی میز قرار دارد که زمانی که او در ژانویه سال آینده 18 ساله شود، اجرایی خواهد شد. این قرارداد پنج ساله خواهد بود و بند آزادسازی او به طور به 1 میلیارد یورو افزایش می‌یابد که رقم قابل توجهی است. 

1428