پی‌اس‌جی به دنبال جواهر بارسلونا؛ یامال دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ می‌شود؟

پی‌اس‌جی به دنبال جواهر بارسلونا؛ یامال دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی در تلاش است تا جایگزین امباپه را پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، امباپه در پایان فصل از تیم پاریسی جدا می شود و الخلیفی در تلاش است تا جایگزین او را به خدمت بگیرد.  گزینه مورد علاقه پی اس جی، لامین یامال پدیده جوان بارسلونا بوده است که قطری ها حاضر شده اند تا برای خرید او 200 میلیون یورو بپردازند که برای بازیکنی شانزده ساله، رقم اعجاب انگیزی است.

در حقیقت یامال در صورت چنین انتقالی می تواند به دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال پس از نیمار با 222 میلیون یورو تبدیل شود.  بارسلونا از تمایل پی اس جی به خرید لامین خبر دارد و به همین خاطر بود که وکیل این بازیکن یعنی ژرژ مندس با لاپورتا ملاقات کرد. 

مارکا گزارش داده است که پاسخ بارسلونا به پیشنهاد پی اس جی برای یامال، منفی بوده است. مدیران بارسا تصور می کنند که دلیلی برای فروش لامین وجود ندارد چرا که این بازیکن می تواند ستاره و رهبر تیمشان در سالهای آینده باشد. 

بارسلونا مشکلات مالی زیادی دارد و شاید به نظر برسد که فروش یامال با 200 میلیون یورو می تواند خیلی از مشکلات آنها را حل کند اما بارسایی ها حاضر به فروش این بازیکن نیستند چرا که او را رهبر تیمشان در سالهای آینده می دانند و حاضر نیستند که این بازیکن را از دست بدهند. 

4125