مسعود شجاعی مقابل تراکتور سکونشین شد!

مسعود شجاعی مقابل تراکتور سکونشین شد!

پایگاه خبری فوتبالی - مسعود شجاعی مسابقه هفته آینده تیمش برابر تراکتور که انگیزه‌های شخصی زیادی برای این سرمربی داشت را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های هوادار و ذوب‌آهن مسابقه‌ای پر برخورد و جنجالی بود که در نهایت با گل دیرهنگام بنفش‌ها با تساوی دو بر دو به پایان رسید. مسابقه‌ای که ۹ کارت زرد برای بازیکنان دو تیم داشت و علاوه بر آن کادرفنی دو تیم هم از جریمه قاضی میدان در امان نماندند.

البته نیمکت هوادار از بابت دریافت کارت زرد و قرمز داور مسابقه بیشتر ضرر کرد چرا که مسعود شجاعی سرمربی تهرانی‌ها و البته محمود شجاعی برادر و دستیار سرمربی هوادار از زمین مسابقه اخراج شدند تا دیدار هفته آینده بنفش‌پوشان برابر تیم سابق خود تراکتور را از دست بدهند.

مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی پس از اینکه تصمیم به بازگشت از فوتبال اروپا به ایران گرفت، در انتقالی به شدت پر سر و صدا همراه با اشکان دژآگه و احسان‌ حاج‌صفی به عنوان سه کاپیتان وقت تیم ملی به تبریز رفتند و شجاعی کاپیتان تیم پرستاره آن دوران زنوزی بود.

سرمربی کنونی هوادار حتی مقطعی با کنار رفتن علیرضا منصوریان، به عنوان بازیکن - سرمربی در تراکتور فعالیت کرد و پیشنهاد سرمربیگری دائمی را هم دریافت کرد که آن مقطع ترجیح داد کار خود را به عنوان بازیکن ادامه دهد.

حال شجاعی در شرایطی که قرار بود در یکی از بازی‌های مهم تیمش که برای این سرمربی انگیزه‌های شخصی هم داشت، برابر تیم سابق خود قرار می‌گرفت؛ با دریافت کارت قرمز در بازی با ذوب آهن اخراج شد تا هفته آینده مجبور به هدایت هوادار از روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز باشد.

1997