داستان جالب پرسپولیس – فولاد؛ میهمان بی‌آزار در مقابل میزبان قدرتمند!

داستان جالب پرسپولیس – فولاد؛ میهمان بی‌آزار در مقابل میزبان قدرتمند!

پایگاه خبری فوتبالی – فردا پرسپولیس به عنوان یک تیم موفق در بازی‌های خانگی در ورزشگاه آزادی با فولاد خوزستان روبرو می‌شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر ایران فردا از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. در این مسابقه دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان مقابل هم قرار می‌گیرند.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه فولاد آرنا با برتری دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. در حال حاضر پرسپولیس با 36 امتیاز از 18 بازی در رده دوم جدول است و فولاد با 9 امتیاز از 18 بازی دوازدهم است.

نکته مهم در این بازی موقعیت پرسپولیس به عنوان میزبان و فولاد به عنوان میهمان است. پرسپولیس جزو تیم‌هایی است که در بازی‌های خانگی نتایج خوبی گرفته است و فولاد هم در دسته تیم‌هایی است که ننایجش در بازی‌های خارج خانه مطلوب نیست.

در جدول بازی‌های خانگی پرسپولیس با 6 برد و 3 تساوی و 21 امتیاز بعد از استقلال که همه بازی‌های خانگی‌اش را برده دومین تیم برتر است. در آن سو فولاد در جدول بازی‌های خارج از خانه با دو برد، دو تساوی و 5 باخت از 9 بازی موفق به کسب فقط 8 امتیاز شده و تیم چهاردهم این جدول است.

با وضعیتی که دو تیم بازی‌های داخل و خارج از خانه دارند پیش‌بینی می‌شود پرسپولیس بتواند میهمانش را شکست بدهد. اما فولاد معمولا مقابل پرسپولیس خوب بازی می‌کند و نتایج خوبی در بازی‌های اخیرش در مقابل قرمزهای پایتخت گرفته است.

1359