هوادار با شجاعی نمی‌بازد؛ 3 تعویض طلایی، 2 گل

هوادار با شجاعی نمی‌بازد؛ 3 تعویض طلایی، 2 گل

پایگاه خبری فوتبالی- اخراج برادران شجاعی هم نتوانست باعث باخت هوادار متحول‌شده شود.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش، هوادار در خانه با 2 گل از ذوب آهن عقب افتاد و سرمربی اش را هم به دلیل اخراج از دست داد ولی گویا خروج شجاعی از کنار زمین و حضورش روی سکوها، باعث شد «دید» بهتری نسبت به بازی پیدا کند. 3 تعویض طلایی او، باخت خانگی را تبدیل به مساوی کردند تا همچنان خبری از باخت در این تیم با حضور کادر فنی جدید نباشد.

  یونس شاکری دقیقه 68 بازی جانشین محمد میری شد. خطای پنالتی منجر به گل دوم، حاصل تیزهوشی شاکری بود که با نوع افتادنش، داور را فریب داد و او را مجبور کرد به سود هوادار پنالتی بگیرد. داریوش شجاعیان دقیقه 76 به جای امین پورعلی به زمین رفت. 

او فقط 3 دقیقه بعد، گل اول هوادار را با یک ضربه فنی دیدنی وارد دروازه فروزان کرد. شجاعیان در سومین ضربه اش به توپ، گلزنی کرد. بابک مرادی دقیقه 84 وارد زمین شد و جای امیرحسین بهادر را گرفت. بعد از اعلام پنالتی به سود هوادار، او با یک ضربه زمینی به مرکز دروازه، گل دوم هوادار را زد و بازی با مساوی کرد.

   با این تساوی، همچنان تعداد باخت های شجاعی روی نیمکت هوادار، صفر است و تیمی نتوانسته آنها را ببرد. بعد از شکست سنگین خانگی 5 صفر برابر سپاهان بود که کادر مدیریتی هوادار با محمود فکری قطع همکاری کرد. آنها تا آن روز، 10 امتیاز از 13 بازی گرفته بودند. با شجاعی اما دیگر خبری از باخت نبود: 2 برد (برابر شمس آذر و استقلال خوزستان) و 3 مساوی (با نساجی، مس رفسنجان و ذوب آهن) در 5 بازی و گرفتن 9 امتیاز. هوادار با این شوک، معدل امتیازگیری اش را از 0.77 در دوران فکری به 1.8 با شجاعی رسانده یعنی بیشتر از 2 برابر.

 

4326