صعود بی‌دردسر پسران گواردیولا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا

صعود بی‌دردسر پسران گواردیولا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی موفق شد با عبور از سد کپنهاگن راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف کپنهاگن رفت که در نهایت سیتیزن‌ها موفق شدند مثل بازی رفت، با نتیجه 3-1 از سد حریف دانمارکی خود عبور کنند. آبی‌های شهر منچستر در مجموع با نتیجه 6-2 کپنهاگن را شکست دادند.

شاگردان گواردیولا که با برد 3 گله در بازی رفت، نگرانی زیادی برای این مسابقه نداشتند، از همان دقایق ابتدایی کار را تهاجمی آغاز کردند و به حریف مهلت ندادند تا خودش را در زمین پیدا کند. مانوئل آکانجی، مدافع سوییسی منچسترسیتی در دقیقه 5 بازی موفق شد گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

خولیان آلوارز، که پاس گل اول تیمش را داده بود، در نهمین دقیقه مسابقه موفق شد برای بار دوم دروازه کپنهاگن را باز کند و اختلاف را دو برابر کند.

اما این پایان کار نبود. کپنهاگن که دوست نداشت شکست سنگینی را تجربه کند خیلی زود به خودش آمد و بازیکنان این تیم توانستند از شوک 10 دقیقه ابتدایی خارج شوند. در دقیقه 29، الیونسی اختلاف را به حداقل رساند.

هرچند که این هم آخرین گل نیمه اول نبود و ارلینگ هالند در دقایق پایانی 45 دقیقه اول، توانست گل سوم منچسترسیتی را به ثمر برساند. با این گل، نتیجه بازی رفت تکرار شد.

در نیمه دوم هم منچسترسیتی بازی را اداره کرد و تلاش‌های کپنهاگن برای بازگرداندن بازی بی‌فایده بود تا این تیم در مرحله یک هشتم نهایی از گردانه مسابقات کنار برود.

1428