وقتی رئال مادرید مقابل تیم تن هاگ در سانتیاگو برنابئو کامبک خورد

وقتی رئال مادرید مقابل تیم تن هاگ در سانتیاگو برنابئو کامبک خورد

پایگاه خبری فوتبالی - پنج سال پیش در چنین شبی یک اتفاق تلخ برای رئال مادرید رقم خورد و مادریدی ها یکی از ضعیف ترین بازی های خود را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ارائه دادند.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19، رئال مادرید و آژاکس با هم روبرو شدند. در بازی رفت که در هلند برگزار می شد، رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. در آن زمان سانتیاگو سولاری سرمربی رئال مادرید بود. مادریدی ها انتظار داشتند که در بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کار سختی نداشته باشند و بتوانند به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

آژاکس با هدایت اریک تن هاگ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کامبک زد و موفق شد رئال مادرید را با نتیجه چهار بر یک شکست بدهد. هضم آن نتیجه برای هواداران رئال مادرید بسیار دشوار بود. پیش از آن فصل رئال مادرید سه بار پشت سر هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود اما ناگهان در فصل 2018/19 به شکل تحقیر آمیزی حذف شد. در بیست بازی اخیر مرحله حذفی لیک قهرمانان اروپا که رئال مادرید بازی رفت را برده است، فقط یک بار در دور برگشت حذف شده است و آن هم مقابل آژاکس بوده است.

1470