حسین‌زاده و لبخند رضایت بر چهره پس از مدت‌ها! (عکس)

حسین‌زاده و لبخند رضایت بر چهره پس از مدت‌ها! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- امیرحسین حسین‌زاده با گلزنی در بازی قبلی تراکتور، با روحیه بهتری برای دیدارهای بعدی تیمش آماده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین حسین‌زاده پر سر و صداترین خرید این فصل تراکتوری‌هاست. بازیکنی که با کلی حرف و حدیث راهی تبریز شد و در ابتدا جزو بازیکنان ثابت پاکو خمز هم بود ولی تغییر رفتار سرمربی اسپانیایی وی را نیمکت‌نشین کرد که البته حسین‌زاده در بازی‌های انتهایی نیم فصل اول دوباره موفق شد فیکس شود و این‌بار بیشتر به عنوان وینگر چپ مورد استقاده قرار گرفت.

حسین‌زاده که در پنجره زمستانی در لیست جواد نکونام هم حضور داشت، در نهایت در جمع تی‌تی‌ها ماندگار شد و به نظر نمی‌رسید زنوزی پس از هزینه بالایی که برای این ستاره جوان انجام داده، به راحتی راضی به جدایی وی شود.

در همین راستا ستاره ۲۳ ساله قرمزها با انگیزه زیادی در تمرینات تراکتور حضور پیدا کرد تا نیم فصل دوم بتواند عملکرد بهتری هم داشته باشد. بازیکنی که انتظارات از وی بسیار بالاست.

تلاش و انگیزه حسین‌زاده اما خیلی زود جواب داد و وی توانست در بازی هفته گذشته تیمش برابر استقلال خوزستان دومین گل فصل خود را پس از مدت‌ها دوری از گلزنی به‌ ثمر برساند. گلی که وینگر سابق آبی‌ها برایش خوشحالی ویژه‌ای هم در ذهن داشت و مشخص بود از قبل روی گلزنی تمرکز داشته است.

حسین‌زاده که در تمرینات تراکتور بسیار فعال نشان می‌دهد و توسط خمز هم در پست مورد علاقه خود یعنی وینگر چپ بازی می‌کند، این هفته هم امیدوار است در بازی حساس با مس رفسنجان دوباره گلزنی کند تا همچنان بتواند با لبخند تمرینات منتهی به سال جدید نوروزی را انجام بدهد و احتمالاً نیم‌نگاهی هم به دعوت مجدد به تیم ملی داشته باشد.

1997