گولسیانی و حضور در دربی؛ احتمالش زیاد است!

گولسیانی و حضور در دربی؛ احتمالش زیاد است!

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع گرجستانی پرسپولیس بسیار امیدوار است که به دربی هفته آینده برسد.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقاتی که هفته گذشته رخ داد و هواداران پرسپولیس را نگران کرد مصدومیت گئورگی گولسیانی در جریان بازی با ذوب آهن اصفهان بود. روز چهارشنبه هفته گذشته پرسپولیس در یکی از مسابقات هفته هجدهم در شهر اصفهان مقابل ذوب آهن قرار گرفت. 

گولسیانی در دقیقه 9 آن بازی موفق شد دروازه ذوب آهن را از روی نقطه پنالتی باز کند و پرسپولیس مسابقه را با همان یک گل برد. اما در اوایل نیمه گولسیانی مصدوم شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد. او در دقیقه 66 تعویض شد و فرشاد فرجی به جایش به زمین رفت.

مصدومیت گولسیانی از این جهت باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد که این تیم در روزهای آینده باید در لیگ برتر با تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال بازی کند. پرسپولیس در اوایل فصل مرتضی پورعلی‌گنجی را هم به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده بود.

اما مصدومیت گئورگی باعث شد این تصور به وجود بیاد که او به بازی با فولاد و استقلال نخواهد رسید. امروز خبر آمد که این بازیکن قطعا به بازی با فولاد نمی‌رسد. اما حالا احتمال این که به دربی برسد زیاد است.

دکتر علیرضا حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس در این باره گفته است: «تلاش تیم پزشکی این است که بازیکن در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار سرمربی قرار بگیرد. حضور وی برای بازی با فولاد منتفی است ولی تلاش می‌کنیم او را برای دربی آماده کنیم.»

گولسیانی البته با موافقت باشگاه پرسپولیس برای ادامه درمان مصدومیتش به گرجستان رفته است اما به زودی به تهران برمی‌گردد. او در حال ریکاوری و فیزیوتراپی است. فوتبالی از طریق یکی از نزدیکان گولسیانی مطلع شده است که مصدومیت او به شکلی بوده است که نهایتا دو هفته پس از لحظه مصدومیت می‌تواند بازی کند.

او چهارشنبه هفته گذشته مصدوم شد. دربی هم چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. به این ترتیب مصدومیت گولسیانی به احتمال فراوان تا پیش از دربی رفع خواهد شد و او می‌تواند در دربی هفته آینده بازی کند.

1359