پیام احساسی بازیکن بارسلونا برای هواداران پس از مصدومیت

پیام احساسی بازیکن بارسلونا برای هواداران پس از مصدومیت

پایگاه خبری فوتبالی - پدری هافبک اسپانیایی بارسلونا در بازی بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو دچار مصدومیت شد و به این ترتیب از میادین دور خواهد بود و باید دید که تا چه زمانی نمی تواند بازی کند.

به گزارش فوتبالی ، بارسا در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو که با تساوی بدون گل به پایان رسید، با مصدومیت دو بازیکن خود یعنی پدری و فرنکی دی یونگ مواجه شد.

پدری در شبکه های اجتماعی پس از مصدومیت خود پیامی برای هواداران بارسلونا منتشر کرد و نوشت:" بعد از تمام تلاش‌ها، توقف و شروع دوباره دشوار است. با این حال، شکی نیست که اشک ها به زودی دوباره به شادی تبدیل خواهد شد. غیرممکن است که در مورد تمام عشقی که در چند ساعت گذشته دریافت کرده ام هیجان زده نباشم. به خاطر شما، به خاطر کارکنان تیم، برای همه اطرافیانم و به خاطر خودم، باید به جلو نگاه کنیم. ما هنوز خوشحالی زیادی برای به اشتراک گذاشتن داریم."

بارسا در این فصل با مصدومیت گاوی و پدری که دو هافبک آینده ساز اسپانیایی هستند مواجه شده است و ممکن است این مصدومیت ها به طور کلی دوران حرفه ای این دو بازیکن را تغییر دهد. باید دید که شرایط و عملکرد آن ها در بازگشت به میادین به چه شکل خواهد بود.

1471