نگرانی جدید سرخابی‌ها؛ مشکلات ورزشگاه آزادی حل می‌شود؟

نگرانی جدید سرخابی‌ها؛ مشکلات ورزشگاه آزادی حل می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- کنفدراسیون فوتبال آسیا مهلت مقرری برای رفع نواقص ورزشگاه آزادی برای اخذ مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس تعیین کرده است.

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه آزادی شاخص‌ترین ورزشگاه حال حاضر کشور است. ورزشگاهی که برای میزبانی بازی‌های استقلال و پرسپولیس و البته تیم ملی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به نوعی جور فوتبال پایتخت را به دوش می‌کشد. ورزشگاهی پیر که هنوز هم خانه دو تیم مطرح فوتبال ایران است و سرخابی‌ها برای لیگ قهرمانان آسیا هم از آن به طور مشترک استفاده می‌کنند.

مصطفی زارعی مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی تلویزیونی خود با تاکید بر اینکه این ورزشگاه نقایصی دارد، اعلام کرد که دو تیم استقلال و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای‌گری این ورزشگاه را به ای‌اف‌سی معرفی کرده‌اند و باید نقایص بزرگ و کوچک آن برطرف شود.

طبق اعلام زارعی چند نقیصه نرم‌افزاری باعث شده تا آزادی مشکلاتی داشته باشد ولی با این وجود ورزشگاه بزرگ پایتخت جزو ورزشگاه‌های برتر آسیاست و ای‌اف‌سی در بحث مجوز حرفه‌ای به دنبال حداقل‌هاست و به نوعی مته به خشخاش نمی‌گذارد.

البته مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال عنوان داشت که برای برطرف کردن نقایص مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهلت خاصی توسط این نهاد در نظر گرفته شده و پیش‌بینی بر این بوده تا اردیبهشت ماه عمده مشکلات بخش سخت‌افزاری حل شود و باید دید مسئولان مربوطه خواهند توانست با رفع نقایص مورد تاکید ای‌اف‌سی خیال سرخابی‌ها را از این باب راحت کنند یا نه.

1997