روز درخشان حامد لک؛ انتقام دربی حذفی را هم گرفت!

روز درخشان حامد لک؛ انتقام دربی حذفی را هم گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی – در روز پیروزی بزرگ مس رفسنجان مقابل استقلال، حامد لک درخشش ویژه‌ای داشت.

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ساعاتی پیش مس رفسنجان موفق شد با دو گل محمدمهدی محبی و منتظر محمد، صدرنشین لیگ برتر یعنی استقلال را شکست بدهد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

پیروزیِ بزرگ مس در مقابل استقلال در حالی به دست آمد که استقلال قبل از گل اول مس فرصت رسیدن به گل را داشت. اما حامد لک دروازه‌بان مس توانست ضربه پنالتی استقلال را که توسط صالح حردانی زده شد مهار کند.

لک که داور بازی، برخورد او با محمد حسین مرادمند را پنالتی اعلام کرده بود جهت ضربه حردانی را به خوبی تشخیص داد و توانست با یک شیرجه بلند پنالتی حردانی را مهار کند. او در جریان این بازی حداقل دو بار دیگر هم با واکنش‌های خوبش دروازه مس را بسته نگه داشت. بهترین واکنش او در دقیقه 89 بود که ضربه مهرداد محمدی را در موقعیت تک به تک و از فاصله نزدیک دفع کرد.

البته که در آن سوی زمین هم سید حسین حسینی چند واکنش خوب نشان داد و اجازه نداد دروازه تیمش بیشتر از این باز شود. اما واکنش‌های لک به خصوص پنالتی که از حردانی گرفت تاثیر بیشتری روی بازی گذاشت.

تقابل لک و حسینی در این مسابقه، فوتبالدوستان ایرانی را به یاد دربی شماره 96 انداخت. جایی که پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل هم گرفتند و بعد از تساوی بدون گل در 120 دقیقه بازی به ضربات پنالتی رفت.

آن روز در ضربات پنالتی عیسی آل کثیر پنالتی‌اش را بیرون زد و بعد هم حامد لک پنالتی مهدی قایدی را گرفت. اما حسینی پنالتی آخر پرسپولیس را که توسط مهدی عبدی زده شد مهار کرد و استقلال بازی را برد.

اما امروز این حامد لک بود که با ارائه یک نمایش بدون نقص و فوق‌العاده دروازه‌اش را در مقابل استقلال بسته نگه داشت و با مهار پنالتی حردانی، حتی انتقام شکست در دربی جام حذفی با ضربات پنالتی را هم گرفت.

1359