یامگا نبود، استقلال بعد یک سال پنالتی خراب کرد!

یامگا نبود، استقلال بعد یک سال پنالتی خراب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - استقلال در نبود کوین یامگا پس از زمانی بیش از یک سال پنالتی خراب کرد.

به گزارش فوتبالی، نیمه اول دیدار مس رفسنجان و استقلال در حالی با تک گل محمدمهدی محبی به نفع نارنجی‌ها به پایان رسید که استقلال فرصت بسیار خوبی برای گلزنی پیش از مسی‌ها داشت که صالح حردانی در دقیقه ۱۲ پنالتی کسب‌شده برای تیمش را از دست داد.

این پنالتی در حالی برای آبی‌پوشان از دست رفت که پنالتی‌زن اول تیم جواد نکونام، کوین یامگا فرانسوی است که با توجه به مصدومیت شدیدی که از ناحیه چشم پیدا کرده، نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

جالب اینکه بدانید آخرین باری که استقلال پنالتی خود را از دست داده باز هم به زمانی بازمی‌گردد که یامگا پشت ضربه پنالتی قرار نگرفته بود و پس از اینکه وی در دقیقه ۷۰ بازی با نفت مسجدسلیمان در فصل گذشته تعویض شد، مهدی قایدی پنالتی تیمش را خراب کرد.

بازی فوق در لیگ فصل گذشته و در ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد که استقلالی‌ها با دبل مهدی قایدی و تک گل آرش رضاوند در مقابل تک گل میلاد شیخ‌سلیمانی با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شدند و مهدی قایدی ستاره این فصل اتحاد کلبا با از دست دادن پنالتی در دقیقه ۷+۹۰ نتوانست روز رویایی خود را تکمیل کرده و هت‌تریک کند.

حال باز هم این اتفاق پس از چیزی حدود یک سال و یک ماه برای آبی‌ها دوباره رخ داد و در نبود یامگا این صالح حردانی بود که پنالتی خود را از دست داد تا نبود ستاره فرانسوی کاملا به چشم بیاید.

نکته قابل توجه اینکه کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد صالح حردانی پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد و به نظر می‌رسید نفراتی نظیر چشمی، ماشاریپوف و حتی آرش رضاوند پشت ضربه پنالتی قرار بگیرند اما نهایتا شماره 2 استقلال پنالتی را زد و البته آن را خراب کرد.

1997