استقلال به دنبال پوکر در دلِ کویر مقابل نارنجی‌های رفسنجان!

استقلال به دنبال پوکر در دلِ کویر مقابل نارنجی‌های رفسنجان!

پایگاه خبری فوتبالی- سه تقابل قبلی استقلال با مس در رفسنجان با برتری آبی‌پوشان همراه بوده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی داشته و تا پایان هفته هجدهم و با کسب 39 امتیاز، در صدر جدول حضور دارد، باید از ساعاتی دیگر در جام حذفی به میدان برود و در یکی از سخت‌ترین قرعه‌های مرحله یک شانزدهم نهایی رو در روی مس رفسنجان آماده این روزها قرار بگیرد.

استقلال که از اولین و آخرین تقابل خودش با تیم نارنجی‌پوش در رقابت‌های جام حذفی خاطره خوشی ندارد ( آبی‌ها در همان فصلی که توانستند با هدایت امیر قلعه‌نویی برای دومین مرتبه قهرمان لیگ شوند، در مرحله یک شانزدهم نهایی، در ضربات پنالتی از حریفشان شکست خوردند و حذف شدند) حالا در طی سالهای اخیر یک آمار فوق‌العاده را در خانه مس رفسنجان ثبت کرده است.

 آبی‌های تهرانی در طی این ۴ فصلی که مس رفسنجان توانسته در لیگ برتر حضور پیدا کند هیچ‌گاه در خانه این تیم بازنده نبوده و به یک تساوی و سه پیروزی دست یافته‌اند. 

نکته قابل توجه اینکه در سه تقابل قبلی دو تیم در رفسنجان، استقلال با سه سرمربی مختلف یعنی فرهاد مجیدی، ریکاردو ساپینتو و جواد نکونام توانسته میزبانش را شکست دهد و بدون شک امروز به دنبال چهارمین برد متوالی خود مقابل نارنجی‌پوشان در دل کویر می‌گردد.

9098