بازخوانی یک ماجرا توسط پیروز قربانی؛ استراماچونی اصلا دستیار ایرانی نمی‌خواست!

بازخوانی یک ماجرا توسط پیروز قربانی؛ استراماچونی اصلا دستیار ایرانی نمی‌خواست!

پایگاه خبری فوتبالی – پیروز قربانی درباره انصرافش از دستیاری آندره‌آ استراماچونی در استقلال توضیحاتی داد

به گزارش فوتبالی، فردا در یکی از مسابقات عقب افتاده مرحله یک شانزدهم جام حذفی ایران تیم نفت و گاز گچساران با هدایت پیروز قربانی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد. این تیم لیگ یکی کار سختی در برابر پرسپولیس خواهد داشت.

امروز و ساعاتی پیش نشست خبری پیروز قربانی در محل سازمان لیگ برگزار شد. از آنجا که قربانی سال‌ها در استقلال بازی کرده است و همه او را به عنوان پیشکسون استقلال می‌شناسند طبیعی بود که خبرنگاران درباره برخی مسائلی که او در استقلال از سر گذراند حرف بزنند و سوال بپرسند.

یکی از خبرنگاران درباره انصراف قربانی از حضور در کادر فنی استقلال در زمان حضور آندره‌آ استراماچونی روی نیمکت این تیم حرف زد. قربانی که انگار از یادآوری آن ماجرا بدش نیامده بود در این باره حرف زد.

او گفت: «قبول دارم که در بعضی از زمان‌ها تصمیم‌های درستی نگرفته‌ام. مخصوصا در زمانی که بازی می‌گردم. می‌توانستم در استقلال بمانم و فوتبالم را همانجا تمام کنم. شاید اگر می‌شد به عقب برگردیم تصمیم‌های بهتری می‌گرفتم. اما در ماجرای مربیگری و حضور در کادر آقای استراماچونی داستان انگار جور دیگری تعریف شد. واقعیت این است که ایشان کادرش اصلا مربی ایرانی نمی‌خواست. من هم برای حفظ شان خودم و شخصیت مربی ایرانی همان شب انصراف دادم. جایی خواندم که نوشته بودند پیروز قربانی در شان خودش ندانست در استقلال دستیار سرمربی باشد. اصلا این طور نبود. اتفاقا بهترین فرصت برای من بود که بتوانم از ایشان یاد بگیرم. ولی ایشان اصلا مربی ایرانی نمی‌‌خواست.» 

نکته جالب اینکه در مراسم معارفه استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال، قربانی در کنار سایر دستیاران استراماچونی، در محل برگزاری مراسم حضور داشت.

1359