نظر جنجالی فتح‌الله‌زاده؛ این همه توپ طلا حق مسی نبود!

نظر جنجالی فتح‌الله‌زاده؛ این همه توپ طلا حق مسی نبود!

پایگاه خبری فوتبالی – علی فتح‌الله‌زاده که اظهار نظر جنجالی‌اش درباره آوردن لیونل مسی به استقلال بازتاب‌های زیادی داشت نظر جالبی درباره این بازیکن دارد.

به گزارش فوتبالی، چند سال پیش بود که علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل اسبق استقلال با اظهار نظری درباره فوق ستاره آرژانتینی فوتبال دنیا توجهات را به خودش جلب کرد.

فتح‌الله‌زاده چند سال پیش در یک برنامه تلویزیونی خیلی جدی ادعا کرد که وقتی مسی 27 ساله شد و به شرط این که خودش هم مدیر عامل استقلال باشد این بازیکن را به استقلال می‌آورد!

مسی در حال حاضر 36 ساله است و با تیم اینتر میامی آمریکا قرارداد دارد. دیشب کامران نجف زاده مجری برنامه برمودا این مساله را به فتح‌الله‌زاده یاداوری کرد تا نظرش را در این باره بداند.

فتح‌الله‌زاده گفت: «معلوم نیست. شاید مربی ما مسی را نخواهد! به نظر شما رونالدو که الان دارد در عربستان بازی می‌کند از مسی کمتر است؟ تازه من اعتقاد دارم این توپ طلاهایی که به مسی دادند حقش نبود. نهایتا دو یا سه تا حقش بود! مسی مواضع سیاسی نگرفته است. اما رونالدو مواضعش را بیان می‌کند و به همین دلیل به او توپ طلا نمی‌دهند! چرا رونالدو به عربستان می‌رود ولی ایران نمی‌تواند این بازیکنان را بیاورد؟» 

1359