دو بازیکنی که بارسلونا به فروش آن‌ها فکر می‌کند

دو بازیکنی که بارسلونا به فروش آن‌ها فکر می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - اگر چه که در روز های اخیر، دکو مدیر ورزشی بارسلونا گفت که این باشگاه فعلا قصدی برای به فروش رساندن بازیکنان خود ندارد اما شرایط دشوار مالی بارسلونا موجب می شود تا آبی و اناری پوشان به دنبال فروش برخی از بازیکنان خود باشند.

به گزارش فوتبالی ، در ابتدا گفته می شد که رونالد آرائوخو و فرنکی دی یونگ دو بازیکنی هستند که بارسلونا می خواهد آن ها را به فروش برساند اما دکو این قضیه را تکذیب کرد.

اکنون به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، رافینیا و ژول کنده دو بازیکنی هستند که آبی و اناری پوشان به دنبال فروش آن ها هستند. رافینیا پیشنهاد هایی از لیگ عربستان دارد و ممکن است به طور کلی فوتبال اروپا را ترک کند اما ژول کنده از لیگ برتر انگلیس هم پیشنهاد دارد و این شانس را دارد که همچنان در فوتبال اروپا باقی بماند. در حقیقت اگر بارسلونا قصدی برای فروش بازیکنان خود داشته باشند اولویتش با به فروش رساندن رافینیا و ژول کنده خواهد بود.

بارسلونا در حال بازسازی ورزشگاه نیوکمپ است و مدیران بارسلونا این نگرانی را دارند که از لحاظ تامین بودجه برای تکمیل این پروژه به مشکل بر بخورند و به همین دلیل به دنبال راهی برای به دست آوردن پول هستند.

1470