ترکیب رسمی رئال مادرید - والنسیا؛ بازگشت ستاره کهکشانی‌ها به ترکیب

ترکیب رسمی رئال مادرید - والنسیا؛ بازگشت ستاره کهکشانی‌ها به ترکیب

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته بیست و هفتم لالیگا، تیم‌های رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا به مصاف همدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، یکی از جنجال‌برانگیزترین بازی‌های فصل گذشته لالیگاه، تقابل رئال مادرید و والنسیا در دور برگشت بود؛ جایی که وینیسیوس جونیور مورد هجوم شعارهای نژادپرستانه قرار گرفت. این اتفاقات واکنش‌های زیادی به همراه داشت و باعث شد هواداران والنسیا از همراهی تیمشان در بازی‌های بعدی محروم شوند.

همچنین لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا در این ماجرا از وینیسیوس حمایت کردند. حالا ستاره برزیلی دوباره به ورزشگاه مستایا برمی‌گردد، جایی که اتفاقات چندان خوبی برایش در آن رقم نخورد. تقابل دوباره او با هواداران والنسیا، جالب توجه خواهد بود.

جدای از این موضوع، بازگشت جود بلینگهام به ترکیب اصلی رئال مادرید دیگر نکته مهم این مسابقه است. این ستاره انگلیسی که در بازی‌های قبلی به علت مصدومیت قادر به همراهی کهکشانی‌ها نبود، دوباره به میادین بازگشته است.

رئال مادرید می‌کوشد تا با برتری در این بازی سخت خارج از خانه، یک گام بلند به سوی قهرمانی لالیگا بردارد. آن‌ها در این هفته باید در لیگ قهرمانان هم بازی کنند و بی‌شک کارلو آنچلوتی در نظر دارد تا طوری از بازیکنانش بازی بگیرد که برای تقابل با آربی لایپزیش خسته نباشند.

ترکیب والنسیا:

گلر: مامارداشویلی

مدافعین: دیمیتری فولکویر، مختار دیاخابی، موسکرا و خوزه گایا

هافبک‌ها: فران پرز، پپلو، خاوی گوئرا و سرخی کانوس

مهاجمین: یرمچوک و هوگو دورو

ترکیب رئال مادرید:

گلر: آندریا لونین

مدافعین: دنی کارواخال، اورلین شوامنی، رودیگر و فرلاندی مندی

هافبک‌ها: فدریکو والورده، تونی کروس، کاماوینگا و جود بلینگهام

مهاجمین: رودریگو و وینیسیوس جونیور

1428