مقصد بعدی سرمربی منچستریونایتد مشخص شد؟

مقصد بعدی سرمربی منچستریونایتد مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد شاید از همین حالا مقصد بعدی خود را انتخاب کرده باشد چرا که بحث های زیادی در مورد ترک اولدترافورد توسط او مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، فصل 23-2022 برای تن هاگ و منچستریونایتد درخشان بود اما این فصل چندان خوب نبوده و شایعات در مورد برکناری تن هاگ در پایان فصل زیاد است. شیاطین سرخ در حال حاضر در رتبه ششم لیگ انگلیس قرار گرفته اند و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد فاجعه باری داشتند.  گفته می شود که سر جیم رتکلیف سهامدار جدید منچستریونایتد در حال مذاکره با مربیان مختلف است که گراهام پاتر به یکی از گزینه های اصلی او تبدیل شده است.

حالا ایندپندنت گزارش داده است که آژاکس، باشگاه سابق تن هاگ در نظر دارد که مربی هلندی را دوباره به خدمت بگیرد.  در حقیقت مربی 54 ساله به مدت پنج سال در باشگاه هلندی حضور داشت و بعد از ان راهی یونایتد شد. تن هاگ در آژاکس به سه قهرمانی لیگ هلند و دو قهرمانی جام حذفی دست پیدا کرد. 

یونایتد یکشنبه عصر بازی بسیار سختی مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس دارد که این بازی می تواند برای تعیین سرنوشت تن هاگ خیلی مهم باشد چرا که شکست می تواند این مربی را به برکناری نزدیک تر کند.

4125